×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

از جوانان و بانوان روحیه‌ی تازه به فضای جامعه و ادارات تزریق می‌کند - استفاده از جوانان و بانوان روحیه‌ی تازه به فضای جامعه و ادارات تزریق می‌کند | در موضوع فساد اداری با احدی تعارف ندارم - استاندار گیلان

استاندار گیلان صبح امروز (جمعه) در دیدار با اعضاء ستاد مردمی دکتر روحانی در گیلان با اشاره به اینکه استفاده از جوانان و بانوان روحیه‌ی تازه به فضای جامعه و ادارات تزریق می کند افزود: جوانان و بانوان تازه نفس با روحیه و شهامت تصمیم گیری می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در این دیدار هدف از برگزاری این جلسه را نشست با افرادی که قصدشان کمک به دولتی است که می خواهد فقط برای مردم کار کند دانست و افزود: تلاش بنده بر این بود تا این نشست در زمانی برگزار شود که شناخت دقیق و آگاهانه از وضعیت استان داشته باشم تا این پیوند عمیق تر باشد.

وی با قدردانی از تلاش های مهندس جعفرزاده نماینده‌ی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در مقاطع مختلف اظهار داشت: همت، شجاعت و مواضع عزت آفرین مهندس جعفرزاده در مجلس برای همه‌ی گیلانیان و هموطنان مایه‌ی افتخار است و این مواضع در تصمیم گیری های مهم سرنوشت ساز بوده است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: یکی از جدیدترین اقدامات مهم مهندس جعفرزاده در موضوع راه آهن بوده که برای عملیات باقیمانده نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار به صورت غیر اسناد خزانه ای بودیم که با تلاش وی محقق شد.

وی با ابراز خرسندی از بیان دغدغه های استانی و ملی از سوی جمع حاضر در این نشست در فضایی صمیمی گفت: بیان برخی مسائل و شنیدن آن از زبان افرادی که برای کشور و نظام خود دغدغه دارند، ما را در گام برداشتن در مسیر خدمت، بسیار جدی تر می کند.

استاندار گیلان رابطه‌ی میان دولت و مردم را یک رابطه‌ی بسیار ساده عنوان کرد و افزود: بارها تأکید کرده و امروز نیز تکرار می کنم که ما حقوق بگیر مردم هستیم و در نظام جمهوری اسلامی برای کارگزارن دولت، غیر از اینکه برای مردم که به فرموده‌ی امام راحل (ره) ولی نعمتان ما هستند، کار کنند چیز دیگری تعریف نشده است.

دکتر سالاری وجود نیروی انسانی توانمند، مواهب طبیعی و موقعیت جغرافیایی گیلان را بی نظیر توصیف و خاطرنشان کرد: اگر ما مدیران دولتی به خوبی کار کنیم و موانع را برداریم دلیلی بر وجود فقر در استان گیلان وجود ندارد.

وی افزود: در سطح دنیا کشورهایی که از مواهب طبیعی کمتر یا نزدیک به نعمات موجود در گیلان برخوردار هستند در بخش صادرات محصولات کشاورزی و استفاده از ظرفیت گردشگری نسبت به ما پیشتاز هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در واپسین روزهای سال 96 انتظارم از مردم گیلان این است که حرمت یکدیگر را حفظ کنیم گفت: برای تعالی، رشد و بالندگی استان گیلان باید انرژی خود را صرف کنیم تا یک قدم به جلو گام برداریم و این محدود به نهادها و دستگاه های اجرایی نیست.

وی تأثیر افکار عمومی را در پیشبرد اهداف، بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: اگر افکار عمومی موضوعی را قبول نداشته باشد نه تنها استاندار بلکه احدی نمی تواند با آن مقابله کند.

استاندار گیلان نقش نخبگان و رسانه ها را در جهت دهی افکار عمومی حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات در مسیر پشتیبانی دولتمردان و دست اندرکاران به منظور استفاده از سرمایه های انسانی و مواهب الهی این است که به محض وقوع یک تخلف قبل از ورود نهادهای حاکمیتی، افکار عمومی با نگاه خاص خود به آن پاسخ دهد.

وی افزود: در استان گیلان با توجه به فرهنگ متمدنانه و مردم بسیار فهیم، زمینه‌ی این اقدام کاملاً فراهم است.

دکتر سالاری اظهار داشت: بنده و همکارانم با یکدیگر و در مقابل، با مردم و نیز مردم با یکدیگر باید ضمن طرح محترمانه‌ی هرگونه نقد و شکایت، حرمت ها را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات فقط محدود به گیلان نیست گفت: وجود انتظارات پس از برگزاری انتخابات به حق است اما محدودیت هایی وجود دارد که آن را نمی توان با صدای بلند بیان کرد و اولین نتیجه‌ی بیان آن ناامید کردن مردم است.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: بیان این مطلب که «کارها نشدنی است» کمکی به مردم نمی کند؛ بلکه باید با اولویت، یکایک آنها را به مرحله‌ی عملیاتی برسانیم.

وی با اشاره به اینکه دولت در بسیاری از موارد به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست گفت: باید با تدبیر، صبر و حوصله و استفاده از همه‌ی ظرفیت ها امورات را به پیش ببریم و معتقدیم بهتر از این می توانیم و باید کار کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه استفاده از جوانان و بانوان روحیه‌ی تازه به فضای جامعه و ادارات تزریق می کند افزود: جوانان و بانوان تازه نفس با روحیه و شهامت تصمیم گیری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: یک جوان برای 30 تا 40 سال آینده برنامه ریزی می کند تا اثرش را خود نیز مشاهده کند اما یک فرد 60 ساله حداکثر 5 سال آینده را مدنظر قرار می دهد.

دکتر سالاری به وجود ظرفیت های بسیار در بخش استفاده از جوانان و بانوان اشاره و اظهار داشت: شناسایی جوانان، بانوان و هرشخصی که دغدغه مند خدمت رسانی بهتر به مردم و کمک به این دولت در سطح استان باشد، یکی از مهمترین مأموریت هایی است که به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری محول کردم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه این افراد، نظام، انقلاب، رهبر و وطنشان را با افتخار دوست دارند گفت: همه‌ی مردم را انقلابی می دانم و در این مسیر کسی نیست که کشورش را دوست نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جلسه‌ی امروز وظیفه و تعهد من را نسبت به جوانان سنگین‌تر کرد افزود: از اعلام حمایت مهندس جعفرزاده از موضوع بکارگیری جوانان نیز قدردانی می کنم.

استاندار گیلان با بیان اینکه در موضوع اشتغال نیازمند گفتمان مشترک فارغ از جهت گیری های سیاسی هستیم اظهار داشت: در مباحث غیرسیاسی از هر جناحی که دغدغه‌ی استان و کشور را دارند به کمک بیایند و هرجا که مسائل سیاسی به موضوعات اصلی استان لطمه می زند باید مدارا کنند.

وی به وجود بیش از 30 محور در بخش گردشگری استان اشاره و خاطرنشان کرد: عمده‌ی این موضوعات حول محورهای فرهنگی و اجتماعی است.

دکتر سالاری تصریح کرد: تمام اهتمام ما بر این است تا به جای اینکه افرادی از خارج استان بیایند و ویلا سازی کنند و نفعی برای گیلان نداشته باشد برنامه ریزی کنیم تا از ظرفیت مردم همین استان استفاده شود و دیگران ضمن سفر به گیلان از خدمات ارائه شده‌ی آنان استفاده کنند و منافعش به مردم برسد.

وی افزود: موضوع گردشگری گیلان می تواند برای 40 تا 50 هزار نفر شغل ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در گیلان به تشکیل کمیته های 48 گانه در موضوعات مختلف استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این کمیته ها قرار نیست ترکیب دولتی ها بیشتر از ترکیب مردمی باشد و از حضور نمایندگان تشکل ها استقبال می کنیم.

وی ملاک انتصابات در سطح استان را بر مبنای تخصصی و حرفه ای بودن دانست و گفت: در خصوص هیچ کس نظر شخصی ندارم بلکه این توانمندی و تخصص آنها است که موجب انتخابشان در مناصب مختلف می شود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است از افراد شایسته و توانمند در حوزه‌ی مدیریتی استفاده کنیم و نظارت ما باید بسیار دقیق باشد.

وی با تأکید بر اینکه اگر مدیری می خواهد کار اقتصادی کند باید از مدیریت خداحافظی کند گفت: یک فرد نمی تواند هم مدیر باشد و هم به فکر مسائل اقتصادی باشد و باید یکی را انتخاب کند.

دکتر سالاری با بیان اینکه در موضوع فساد اداری با احدی تعارف ندارم گفت: البته در شیوه‌ی مقابله با فرد متخلف نیز معتقدم که باید حرمت آن نیز حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه نارضایتی ها را با تدبیر رفع می کنیم افزود: اموال مردم به صورت امانت در دست ماست و باید تلاش کنیم با ارائه‌ی خدمات بهتر و بیشتر قدردان اعتماد آنان باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان به اهتمام و پیگیری ویژه در تسریع افتتاح راه آهن قزوین رشت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به دنبال افزایش امکانات برای استفاده از ظرفیت حضور مسافر و گردشگر از طریق راه آهن هستیم تا منافع مردم را بیشتر لحاظ کنیم.

وی از آغاز طرح شهر شبهای روشن برای اولین بار در کل کشور از امشب و با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهر رشت خبر داد و گفت: با آغاز این طرح که به صورت همزمان در 3 شهر دیگر لاهیجان، بندرانزلی و آستارا نیز آغاز می شود خدمات به مردم در بخشی از شهر به صورت 24 ساعته ارائه می شود.

در این نشست علاوه بر مهندس جعفرزاده نماینده‌ی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد مردمی دکتر روحانی در گیلان، جمعی از اعضاء این ستاد به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود در توسعه‌ی هرچه بیشتر گیلان پرداختند.

نماینده مردم رشت - استفاده از جوانان و بانوان روحیه‌ی تازه به فضای جامعه و ادارات تزریق می‌کند | در موضوع فساد اداری با احدی تعارف ندارم - استاندار گیلان IMG 7696 2 - استفاده از جوانان و بانوان روحیه‌ی تازه به فضای جامعه و ادارات تزریق می‌کند | در موضوع فساد اداری با احدی تعارف ندارم - استاندار گیلان IMG 7696 3 - استفاده از جوانان و بانوان روحیه‌ی تازه به فضای جامعه و ادارات تزریق می‌کند | در موضوع فساد اداری با احدی تعارف ندارم - استاندار گیلان IMG 7696 4 - استفاده از جوانان و بانوان روحیه‌ی تازه به فضای جامعه و ادارات تزریق می‌کند | در موضوع فساد اداری با احدی تعارف ندارم - استاندار گیلان IMG 7696 5 - استفاده از جوانان و بانوان روحیه‌ی تازه به فضای جامعه و ادارات تزریق می‌کند | در موضوع فساد اداری با احدی تعارف ندارم - استاندار گیلان افقی - استفاده از جوانان و بانوان روحیه‌ی تازه به فضای جامعه و ادارات تزریق می‌کند | در موضوع فساد اداری با احدی تعارف ندارم - استاندار گیلان - استفاده از جوانان و بانوان روحیه‌ی تازه به فضای جامعه و ادارات تزریق می‌کند | در موضوع فساد اداری با احدی تعارف ندارم - استاندار گیلان - استفاده از جوانان و بانوان روحیه‌ی تازه به فضای جامعه و ادارات تزریق می‌کند | در موضوع فساد اداری با احدی تعارف ندارم - استاندار گیلان IMG 7696 9 - استفاده از جوانان و بانوان روحیه‌ی تازه به فضای جامعه و ادارات تزریق می‌کند | در موضوع فساد اداری با احدی تعارف ندارم - استاندار گیلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.