×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

طرح شهر شب های روشن در رشت با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار گیلان 7 - جاذبه‌های گردشگری گیلان متعدد و بی‌نظیر است - جاذبه‌های گردشگری گیلان

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بدو ورود به رشت گفت: جاذبه‌های گردشگری گیلان متعدد و بی نظیر است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه‌ی بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و مرکز اطلاع رسانی گردشگری گیلان با ابراز خرسندی از آمادگی گیلان برای میزبانی نوروزی، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که امسال به‌دنبال آن هستیم، افزایش کیفیت خدمات است و تمامی عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر باید با ارائه خدماتی با کیفیت، رضایت گردشگران را محقق سازند.

دکتر مونسان توجه به ارکان فرهنگی و هویتی هر سرزمین را یک ضرورت خواند و افزود: یکی از موضوعات دیگری که به‌صورت جدی در ستاد خدمات سفر دنبال می‌شود، موضوع معرفی جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی- ‌تاریخی است که راه‌اندازی سایتی به آدرس visitiran.ir گامی برای اجرای این آرمان محسوب می شود.

معاون رییس جمهور، جاذبه‌های گردشگری گیلان را متعدد و بی نظیر خواند و تصریح کرد: در سایت مذکور قابلیت ها و پتانسیل های گردشگری نواحی مختلف کشور به خوبی معرفی شده تا عموم مردم با مراجعه به این سایت بتوانند مقاصد خود را انتخاب و علاوه بر دریافت اطلاعات مورد نیاز در سفر، از ترافیک در جاده‌ها جلوگیری کنند.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری غروب جمعه با استقبال استاندار و جمعی از مدیران محلی وارد گیلان شد.

دکتر علی اصغر مونسان در بدو ورود به رشت با همراهی استاندار گیلان از نمایشگاه صنایع دستی و مرکز اطلاع رسانی گردشگری گیلان بازدید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.