×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

استاندار با مجمع نمایندگان و معاون رئیس جمهور 1 747x498 - استفاده از ظرفیت گردشگری گیلان، شکوفایی اقتصاد و اشتغال را درپی دارد -

استاندار شامگاه جمعه در نشست مجمع نمایندگان با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در صورت استفاده‌ی صحیح از ظرفیت گردشگری، شاهد شکوفایی، رشد و توسعه‌ی اقتصاد و اشتغال گیلان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در این نشست که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه گیلان دارای ظرفیت های بی نظیر گردشگری است افزود:  این ظرفیت ها به دلایل مختلف بلا استفاده باقیمانده که می توان آنان را به بهترین مسیر هدایت کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از متخصصین صنعت گردشگری ضمن حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست، بیشترین بهره را از این بخش برای توسعه و رشد همه جانبه‌ی اقتصادی و معیشتی استان ببریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه راه آهن به زودی به رشت می رسد اظهار داشت: با راه اندازی راه آهن قزوین – رشت، فاصله گیلان با مرکز کشور کاهش پیدا می کند که باید برای حضور مسافران در گیلان تدبیر کنیم.

وی با بیان اینکه اگر درخصوص حضور گسترده‌ی گردشگران در گیلان به درستی برنامه ریزی نشود به استان لطمه وارد می شود افزود: در صورت عدم برنامه ریزی صحیح، سیل جمعیتی که از تهران و سایر استان ها به گیلان سرازیر می شود به منابع طبیعی و محیط زیست استان آسیب وارد می کند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در صورت استفاده‌ی صحیح از ظرفیت گردشگری، شاهد شکوفایی، رشد و توسعه‌ی اقتصاد و اشتغال گیلان خواهیم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.