×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

این هفته لاهیجان 20بهمن ماه 97 3 - سهم بیشتری به ورزش بانوان لاهیجانی اختصاص یابد -

فرماندار لاهیجان، با اشاره به اینکه حدود نیمی از جامعه را در سطح کشور و بیش از این تعداد را در سطح شهرستان لاهیجان بانوان تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: بایستی سهم بیشتری به ورزش بانوان شهرستان اختصاص یابد.

به گزارش «بامردم»، امیر جانبازی در جشن بزرگ جامعه ورزشی شهرستان لاهیجان و تجلیل از قهرمانان بین‌المللی، اظهار کرد: در راستای سیاست هایی که دولت محترم تدبیر و امید در سطح کشور و همچنین در سطح شهرستان در پیش گرفته است، بنا را بر ایجاد رشد و توسعه در همه ابعاد نهاده ایم.

فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: عمیقا اعتقاد داریم که افکار خوب، روشن و زیبا با ورزش پدید می آید و قادر است ما را در رشد و توسعه شهرستان بیش از آنچه هست یاری رساند.

وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم در بحث ورزش بیش از وضع موجود فعالیت صورت بگیرد، گفت: خیلی خوب است که ما برای پرورش قهرمانان عزیز تلاش کنیم لذا این امر را در بحث توسعه ورزش در اولویت قرار دادیم، ولی زمانی می توانیم بگوییم ما موفق هستیم که ورزش را در همه ابعادش با عملکرد بالای متوسط در همه کمیته های ورزشی ارتقا دهیم و به رشد مطلوب برسانیم.

این مقام مسئول افزود: این افتخار هر سرزمینی است که تعداد قهرمانانش در رشته های مختلف ورزشی افزایش پیدا کنند ولی رسیدگی به امور ورزش در همه ابعاد و ارتقای عملکرد به بالای سطح متوسط از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد که این مهم را در دستور کار خود قرار داده ایم.

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: انتظار من از مسئولین ورزشی شهرستان و استان بیش از این است و امیدوار هستم که این هدف را در سر لوحه کارهای خود قرار دهند.

جانبازی، با بیان اینکه ما تلاش داریم ورزش را از سیاست زدگی دور کنیم، یادآور شد: ورزش متعلق به همه آحاد جامعه است و به هیچ گروه، جناح یا افراد خاصی تعلق ندارد، و ما بنا را بر این داریم که ورزش شهرستان را در همه ابعادش در این خصوص هم ببینیم.

وی با اشاره به اینکه حدود نیمی از جامعه را در سطح کشور و بیش از این تعداد را در سطح شهرستان لاهیجان بانوان تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: بایستی سهم بیشتری به ورزش بانوان شهرستان اختصاص یابد و این امر باید در دستور کار مسئولین شهرستان قرار گیرد.

فرماندار لاهیجان، با بیان اینکه در حال برنامه ریزی برای حضور بانوان در مسابقات ملی هستیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم نمود، یادآور شد: برنامه هایی را برای افزایش سهم بانوان از ورزش شهرستان صورت داده ایم و امیدواریم در راستای سیاست های دولت محترم در این حوزه اقداماتی مثبت، شایسته و موثر به انجام برسانیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.