×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

نمایشگاه عکس طبیعت چابکسر 7 - ضرورت ایجاد یک فرهنگسرا در چابکسر - انوشیروان مباشرامینی

بخشدار چابکسر گفت: ضرورت ایجاد یک فرهنگسرا در چابکسر کاملاً مشهود است.

انوشیروان مباشرامینی در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه عکس طبیعت و جاذبه‌های گردشگری چابکسر گفت: با توجه به پتانسیل موجود در بخش چابکسر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، امروزه ضرورت ایجاد یک فرهنگسرا در چابکسر باید در اولویت باشد.
وی افزود: این نمایشگاه حاصل هنر هنرمندان چابکسری است که نشان از پتانسیل بالای چابکسر دارد و لازم است که فضایی مناسب را برای فعالیت اهل فرهنگ و هنر چابکسر مهیا کنیم.
بخشدار چابکسر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش حمایت ادارات و نهادها از حرکت‌های فرهنگی و هنری گفت: از همه ادارات، نهادها و سازمان‌های چابکسر می‌خواهم که با خرید محصولات فرهنگی، هنری و به‌ویژه صنایع‌دستی بومی چابکسر و نصب آن در محل کار خود، نمادی از فرهنگ و هنر این منطقه را داشته باشند که بیانگر هویت چابکسر باشد و انجام این کار خود اقدامی در راستای حمایت از فرهنگ و هنر چابکسر خواهد بود.
وی در پایان سخنان خود از زحمات و همکاری همه افرادی که در برپایی این نمایشگاه زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی کرد.
لازم به ذکر است که اولین نمایشگاه عکس طبیعت و جاذبه‌های گردشگری چابکسر توسط بخشداری چابکسر برگزار گردید.

همچنین بخشدار چابکسر در جلسه فوق‌العاده ستاد تسهیلات نوروزی بخش چابکسر اظهار داشت: دهیاران همکاری لازم را با ماموران نظارتی نوروزی داشته باشند.
انوشیروان مباشرامینی در این جلسه‌ی فوق‌العاده که با حضور مسئولان مرکز بهداشت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی حوزه بخش چابکسر برگزار شد، با اشاره به اینکه حجم زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی به حوزه روستایی چابکسر عزیمت می‌کنند،گفت: همه دهیاران موظف اند تا همکاری‌های لازم را با ماموران نظارتی در حوزه بهداشت و کنترل قیمت‌ها در مراکزی که به گردشگران خدمات ارائه می‌شود، انجام دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.