چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بزرگترین آبنمای موزیکال کشور نوروز 97 در رشت فعال می شود
    27 اسفند 1396 - 3:00
    شناسه : 122118
    0

    رئیس شورای اسلامی رشت از فعال شدن دوباره بزرگترین آبنمای موزیکال کشور در این کلانشهر در نوروز 97 خبر داد. به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیرحسین علوی غروب شنبه در آخرین جلسه سال 96 شورای اسلامی کلانشهر رشت اظهار کرد: فعالیت بار دیگر بزرگترین آبنمای موزیکال کشور به شهردار تاکید شده که حتما در نوروز […]

    پ
    پ

    آبنمای موزیکال کشور در رشت - بزرگترین آبنمای موزیکال کشور نوروز 97 در رشت فعال می شود - آبنمای موزیکال

    رئیس شورای اسلامی رشت از فعال شدن دوباره بزرگترین آبنمای موزیکال کشور در این کلانشهر در نوروز 97 خبر داد.

    به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیرحسین علوی غروب شنبه در آخرین جلسه سال 96 شورای اسلامی کلانشهر رشت اظهار کرد: فعالیت بار دیگر بزرگترین آبنمای موزیکال کشور به شهردار تاکید شده که حتما در نوروز انجام شود.
    فاز اول بزرگترین آب نمای موزیکال کشور اردیبهشت امسال در بوستان ملت رشت افتتاح شده بود که بعد از مدتی، فعالیت آن متوقف شد و اکنون غیرفعال است.
    رئیس شورای اسلامی رشت در ادامه سخنانش در جلسه شورا اظهار کرد: امروز فضای همدلی و همراهی بین اعضای شورای اسلامی و مجموعه شهرداری این کلانشهر، فضایی استثنایی و فرصت مناسب برای پیشرفت رشت است.
    وی با اشاره به تصویب طرح هایی در سال 96 در صحن شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: فروش اوراق خدمات برای پیمانکاران و مودیان شهرداری یکی از مهمترین این طرح ها بود که فرصتی برای پیمانکاران برای وصول مطالباتشان و بهره مندی از تخفیف های در نظر گرفته شده در این طرح است.
    علوی با اشاره به همکاری شورای اسلامی رشت با شهرداری در تصویب طرح ها و لوایح درخواستی این مجموعه خاطر نشان کرد: در قبال تمام این همراهی، انتظار ما رفع مشکلات است.
    وی با بیان اینکه وجود چاله هایی در این کلانشهر زیبنده نیست ، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری بایستی برای رفع مشکلاتی این چنینی در رشت اهتمام داشته باشد.

    * رسانه ها برای پوشش خبری نیازی به دعوت ندارند
    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه بیان داشت: رسانه ها برای پوشش خبری نیازی به دعوت ندارند و بایستی همه جا بدون دعوت حضور داشته باشند.
    فرهام زاهد خاطر نشان کرد: امروز رسانه ها و دنیای مجازی ابزار قدرت جامعه مدرن هستند و نقش مهمی در انتشار سریع اطلاعات دارند، بنابراین نقش آنها در جامعه کاملا روشن است.
    وی با اشاره به تاخیر جلسه های شوراهای اسلامی کلانشهر رشت به ویژه تاخیر دو ساعته هفته گذشته و گله مندی برخی از خبرنگاران از این تاخیرها تصریح کرد: خبرنگاران برای ما عزیز هستند، تاخیر در جلسات برای ما قابل قبول نیست.
    رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
    شورای اسلامی کلانشهر رشت 11 عضو دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.