×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo ۲۰۱۸ ۰۳ ۱۸ ۱۳ ۱۸ ۳۶ - بانوان نشان دادند هر جا به صورت جدی وارد شدند، نتایج فعالیت شان موفقیت آمیز بوده است - بانوان

جمعی از اعضای نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان به همراه رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی با مهندس جانبازی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان: فرماندار لاهیجان در این دیدار پیشاپیش سال ۱۳۹۷ را تبریک گفت و ضمن قدردانی از زحمات بانوان هنرمند شهرستان جهت برپایی نمایشگاه طی سخنانی گفت: در کشوری زندگی میکنیم که دارای پیشینه فرهنگی و هنری بالایی میباشد بنابراین نقش شما هنرمندان بسیار حائز اهمیت است.

مهندس جانبازی در ادامه افزود: نیمی از جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل میدهند که باتوجه به تاکیدات استاندار محترم، در این شهرستان دستورات لازم جهت بکارگیری و استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

نماینده هیئت دولت در شهرستان افزود:: هنرمندان به عنوان گروه‌های مرجع جامعه نقش ارزنده‌ای در حل مسائل اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و… می توانند داشته باشند و برای این تأثیر گذاری علاوه بر حضور هنرمندانه شان، گفتگوهایشان با مردم و متصدیان امر می‌تواند در جامعه سازنده و موثر واقع شوند.

وی گفت: برای بنده مایع افتخار است که در دولت تدبیر و امید بعنوان فرماندار انجام وظیفه میکنم که رعایت حقوق شهروندی در اولویت امورات قرار دارد و هنرمندان در تبیین این امر مهم میتوانند بسیار مثمرثمر باشند.

جانبازی افزود: بانوان نشان دادند هر جا به صورت جدی وارد شدند، نتایج فعالیت شان موفقیت آمیز بوده است از این روی بانوان با تشکیل ثمن های تخصصی میتوانند به جامعه خدمت خوبی ارائه دهند و فرمانداری برای صدور مجوزها منعی ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.