×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

حاجی پور - افق پیش روی بندر کیاشهر ، افق بسیار روشنی است | می‌توانیم کیاشهر را به عنوان یک الگوی توسعه در آینده نزدیک معرفی کنیم - بخشدار بندر کیاشهر

بخشدار بندر کیاشهر درآخرین نشست اعضای شورای اداری شهرستان در سال ۹۶ گفت: افق پیش روی بندر کیاشهر ، افق بسیار روشنی است

جلال شرق نوشت: حجت حاجی پور ضمن اشاره به حوادث ناگوارکشتی سانچی و حادثه دلخراش هواپیمایی آسمان اظهار امیدواری کرد که دیگر انشاالله شاهد چنین حوادث ناگواریی در کشورمان نباشیم

وی به اتفاقات خوب سال ۹۶ و حضور بی نظیر و بی بدیل مردم در راه پیمایی ۲۲ بهمن و دلسردی ضد انقلاب از ملت ایران اشاره کرد و اظهار کرد : حضور سیاسی مردم در ۲۹ اردیبهشت پای صندوق های انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت صد درصدی آنان پای صندوق های اخذ آرا باعث عزت و سرافرازی ملت ایران و ناامیدی دشمنان نظام شدکه باید به این مردم دست مریزاد گفت .

حاجی پور در ادامه افزود : دولتی که برآمده از اکثریت آرای مردم است و حکم رئیس دولت را مقام معظم رهبری تنفیذ می کند ما باید قدری در انتقادها رعایت انصاف را داشته باشیم .

وی با بیان اینکه امروزه نقدی مورد قبول است که سازنده ، دلسوزانه و مشفقانه باشد و بر پایه صداقت شکل بگیردخاطر نشان کرد: عده ای مغرضانه تمامی دولت مردان و خدمات دولت را نادیده می گیرند و در واقع اصالت دولت را زیر سوال می برند .

بخشدار بندر کیاشهر تاکید کرد: ما نباید دولت را جدا از نظام بدانیم و خدای ناکرده موضوعاتی را مطرح کنیم که سبب یاس و نومیدی و بدبینی مردم درنسبت به نظام شویم .

حاجی پور با تصریح این سخن که دردنیای سیاست ، برد دولت را به پای نظام می نویسند و مقام معظم رهبری به درستی این را تبیین کردند که فرمودند برنده اصلی مردم هستند گفت: هر جا که حضورمردم نیاز بوده ، حضور پرشور داشتند و مردم بارهاثابت کردند که پشت اهداف شهدا و آرمان های امام و منویات مقام معظم رهبری ایستاده اند بنابراین باید همه کمک کنیم تا دولت خدمات بهتر و بیشتری به مردم انجام دهد.

بخشدار بندر کیاشهر به بحث اقدامات انجام گرفته در حوزه ماموریت خود پرداخت و افزود : در بخش عمرانی بندر کیاشهر و با تلاش همه مدیران این بخش ، فرماندار و نماینده محترم شهرستان ، وضعیت روستاهای ما در زیر ساخت های عمرانی از خیلی بخش ها بهتر است .

وی ادامه داد: در طول ۵ سال دولت تدبیر و امید دولت دوازدهم ۳۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد تومان در بخش کیاشهر هزینه و به بهره برداری رسیده است و این خدمات در زمانی به وقوع پیوسته که کشور از لحاظ اقتصادی با مشکل مالی و تحریم ها مواجه بوده است و دولت با ناداشته های خود به داشته های موجود رسیده است .

حاجی پور تاکید کرد : طرح این موضوع البته اینکه ما هیچ مشکلی در بخش بندر کیاشهرنداریم نیست ولی امید داریم با توکل به خدا و با تلاش مدیران در بخش در رفع مشکلات مردم حرکت کنیم و بخش کیاشهررا به جایگاه حقیقی خود برسانیم

وی با بیان اینکه نگاه و تاکید دولت بر این است که سال ۹۷ به روستاها و زیر ساخت های روستایی توجه ویژه بشود ادامه داد: اگر ما بتوانیم به عنوان نمایندگان دولت سیاست های وی را دراین بخش دنبال کنیم مطمئناً باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد شد.

بخشدار بندر کیاشهر افق پیش روی بندر کیاشهر را ، افق بسیار روشنی توصیف کرد و گفت: با همت مضاعف مدیران و در سایه همدلی می توانیم در رفع نیازهای مردم گام برداریم و کیاشهر را به عنوان یک الگوی توسعه در آینده نزدیک معرفی کنیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.