پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سیدرضا سیددانش عضو شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه
    28 اسفند 1396 - 9:26
    شناسه : 122164
    0

    با حکم معاون رئیس جمهور سیدرضا سیددانش عضو شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه شد. به گزارش «بامردم»، طی حکمی از سوی دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهورو رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، سیدرضا سیددانش به عنوان عضو شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه منصوب شد. در بخشی از این حکم خطاب به سیددانش آمده است: […]

    پ
    پ

    سیدرضا سیددانش - سیدرضا سیددانش عضو شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه - سیدرضا سیددانش

    با حکم معاون رئیس جمهور سیدرضا سیددانش عضو شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه شد.

    به گزارش «بامردم»، طی حکمی از سوی دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهورو رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، سیدرضا سیددانش به عنوان عضو شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه منصوب شد.
    در بخشی از این حکم خطاب به سیددانش آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و باعنایت به پیشنهاد دبیر شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه، به موجب این حکم به عنوان عضو شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه منصوب می‌شوید.
    گفتنی است شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه، متشکل از فرهیختگان و اندیشمندان عالی رتبه و استادان رشته های ارتباطات و برجستگان حوزه رسانه است.
    سیدرضا سیددانش گوینده رسمی سازمان صدا و سیماست و بیش از ۲۲ سال سابقه نویسندگی، تهیه‌کنندگی و مدیریت در مراکز فرهنگی و رسانه‌ای را در کارنامه خود دارد که از آن جمله میتوان به مدیریت مرکز رسانه‌ای مهر ، عضویت در شورای پژوهشی فرهنگ و رسانه ، مسئولیت مرکز فرهنگی فجر، سرپرستی واحدهای شبکه استانی، مدیریت روابط عمومی سازمان بهزیستی، عضویت در گروه مطالعاتی نخبگان و…اشاره نمود
    وی همچنین در ۴۳۱ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی به عنوان نویسنده، گوینده و تهیه کننده حضور داشته که تهیه کنندگی فیلم مستند « اعتقاد پاک» و کارگردانی مستند ” آن سر آسمان سای” از جمله شاخص ترین آنها هستند.
    سیددانش ضمن عضویت درشورای سردبیری پایگاه‌های خبری واطلاع ‌رسانی، ۴۲ عنوان مقاله و پژوهش در موضوعات فرهنگی و اجتماعی دارد و بین سال‌های ۷۷ تاکنون، مشاور و عضو گروه برپایی ۳۳۲ یادواره شهدا، سمینار، همایش و کنفرانس ملی و استانی نیز بوده است.
    وی هم‌اکنون مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه‌وبودجه کشور است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.