×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

افزار موبایل ویروس - هشدار ؛ یک بدافزار خطرناک به موبایل های آسیا حمله کرده است - بدافزار

یک بدافزار خطرناک به موبایل های آسیایی ها حمله کرده است. این بدافزار موبایل های اندرویدی را هدف قرار داده و در نتیجه طیف وسیعی از موبایل ها شامل سامسونگ، هواوی، شیائومی، اوپو ،ویوو و … را پوشش می دهد.

اگر شما نیز جزو کاربران اندرویدی آسیا باشید .باید نگران ویروس هایی باشید که در کمین شما هستند. ویروس هایی که اخیرا وارد آسیا شده اند و به موبایل های اندرویدی نیز رحم نمی کنند.

اما ماجرا از چه قرار است ؟ هکرها با انتشار یک بدافزار خطرناک در سراسر جهان از مدتی پیش حملاتی سنگین را علیه تعداد زیادی از موبایل های هوشمند اندرویدی آغاز کرده اند. حملاتی که به نظر می رسد این روزها بیش از هر نقطه از جهان در آسیا شایع شده است.

به گفته گروهی از پژوهشگران، بدافزار مذکور که RottenSys نام دارد از تابستان سال ۲۰۱۶ تا کنون جزو خطرناک ترین بدافزارهای بازار فناوری طبقه بندی شده است.

بر اساس آمارها از سپتامبر سال ۲۰۱۶ تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۴۶۰ دستگاه گوشی به این بدافزار آلوده شده اند جالب است که این بدافزار نوعی باج افزار نیز تلقی می شود و می تواند به سرعت مبالغی هنگفت را از حساب های افراد طلب کند.

وضعیت شیوع این بدافزار سیستم انتقال از وای فای است. به این معنا که به محض اتصال کاربر به وای فای، احتمال سرقت اطلاعات وی وجود دارد.

اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربران کالاسودا هستید که عادت دارید در هر مکان عمومی از وای فای استفاده کنید، بهتر است از این پس دقت بیشتری به خرج داده و به هر نوع سیستم وای فای در هر مکان عمومی متصل نشوید. چرا که سیستم های وای فای عمومی می توانند حاوی ویروس ها و بدافزارهایی متعدد باشند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.