×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بانوی ماسالی، اولین بانوی راننده بین شهری در استان گیلان 1 - کسب روزی حلال، زن و مرد نمی شناسد - روزی حلال

روزنامه معین نوشت : در شهرستان ماسال، جوان تحصیلکرده ای که با وجود مشکلات و موانع توانسته با پشتکار خود از پس شغلی سخت و طاقت فرسا برآید و از این طریق امرارمعاش نموده و مخارج خانواده اش رافراهم آورد. الهام رضایی متولد۱۳۶۹، دارای مدرک کارشناسی حسابداری، ساکن شهرماسال که پا فراترگذاشته و با انتخاب شغل رانندگی که جزو مشاغل سخت محسوب می شود، بیکار ننشته و آستین همت را بالازده و نان آورخانواده خود شده است.

این بانو ماسالی اولین و تنها خانم در استان گیلان است که راننده بین شهری بوده و مسافرکشی را از ماسال به رشت و برعکس در نبود پدر، نان آورخانه، برعهده گرفته است.

او می گوید : هر روز کارم را با نام خدا از ساعت ۴ صبح با نوبت زدن در ایستگاه ماسال شروع می کنم و تا ۱۰ شب چندین نوبت مسیر ماسال – رشت و برعکس را که ۴۵ کیلومتراست، دنده عوض می کنم تا دست نیاز به سوی هر کس و نا کسی دراز نکرده و مخارج خود و خانواده ام را فراهم کنم.

این بانوی جوان ماسالی ادامه داد: نباید منتظر شغل ماند بلکه باید به دنبال آن رفت و رویای پشت میز نشستن را کنار گذاشت و هر فردی در این جامعه باید از هر روزنه ای برای عمران و آبادانی کشورسهم داشته باشد، حتی اگر شغل رانندگی که می تواند بخش کوچکی در اقتصاد کشور ایفا نماید، را انتخاب کند.

الهام رضایی معتقد است: میخواستم در شهر خودمان ثابت کنم که هیچ کاری نشد ندارد و نه بزرگی به کسانی که نتوانستن و بیکارماندن را دلیل برنبود شغل عنوان می کنند، داده باشم. کسب روزی حلال مرد و زن نمی شناسد و زنان ثابت کردند توانمندی ورود به هر عرصه شغلی را دارند و می توانند در انجام بسیاری از امور مثمرثمر باشند.

بانوی ماسالی، اولین بانوی راننده بین شهری در استان گیلان 2 - کسب روزی حلال، زن و مرد نمی شناسد - روزی حلال

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.