شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • “گیلداد” هدیه هلال احمر گیلان به مسافران نوروزی
    01 فروردین 1397 - 13:28
    شناسه : 122306
    1
    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به رونمایی از نرم افزار گیلداد بیان داشت: نرم افزار گیلداد به معنای فرزند گیلان زمین در نوروز 97 هدیه ای برای مسافران نوروزی و مردم استان است.
    پ
    پ
     n82868246 72252070 - "گیلداد" هدیه هلال احمر گیلان به مسافران نوروزی - گیلان
    به گزارش «بامردم»، مهدی ولی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: نرم افزار موبایلی گیلداد برای تسهیل در ارایه خدمات به هموطنان در حوزه جوانان راه اندازی شده است.
    وی اظهار داشت: در بخش اطلاع رسانی نرم افزار گیلداد قابلیت نصب بر روی تلفن های همراه را دارد و تمامی خدمات مورد نیاز توسط این نرم افزار به مسافران ارایه می شود.
    ولی پور خاطر نشان کرد: گیلداد قابلیت آموزش امداد و کمک های اولیه، انجام آزمون آنلاین مطالب ارایه شده ، معرفی نقاط گردشگری و اماکن مذهبی و زیارتی و همچنین تماس اضطراری با ندای امداد 112 بدون پرداخت هزینه را دارد.
    وی یادآور شد: این نرم افزار قابلیت کارآفرینی برای اعضای جوان بوده که هر شخص می تواند با نصب این نرم افزار و معرفی آن به بازاریان و صاحبان رستوران ها با درج آدرس رستوران یا مغازه مورد نظر مبلغی را به عنوان هدیه از آنها دریافت کرده و مسافران را به آن مکان هدایت کند.
    وی خاطر نشان کرد: Red- Titi- Bot@ آدرس ربات تلگرامی گیلداد است.
    طرح های نوروزی هلال احمر گیلان شامل طرح ملی ایمنی و سلامت و امداد و نجات در 106 پایگاه، پست موقت و شعب در سراسر استان در حال اجرا است.
    بر اساس آخرین آمار، شش هزار و 895 نفر به صورت داوطلبانه با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند، 12 هزار و 360 نفر نیز از اعضای جوان هلال احمر گیلان در کانون های غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی و طلاب عضو هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.