×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سارا بهمن یار - هدفم کسب مدال طلا دربازی‌های آسیایی است | گیلان پتانسیل کسب چند مدال در المپیک ۲۰۲۰ را دارد - سارا بهمن یار

به گزارش «بامردم»، سارا بهمن یار در گفت‌وگویی در آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه تمریناتش در سال جدید را آغاز کرده است اظهار کرد: در سال ۹۶ عناوین متعددی در رده امیدها کسب کردم که مهم‌ترین آن‌ها نقره آسیا و نقره جهان است.

وی گفت: در سال ۲۰۱۷ در لیگ جهانی ژاپن توانستم به مدال نقره دست‌یابم و باقدرت به رده بزرگ‌سالان انتقال پیدا کنم. می‌خواهم با تمرینات سخت و طاقت‌فرسا، پیراهن تیم ملی بزرگ‌سالان را به تن کنم و با قهرمانی دربازی‌های آسیایی جاکارتا، مدال‌آوری‌هایم در رده بزرگ‌سالان را تداوم‌ بخشم.

نابغه گیلانی کاراته آسیا با اشاره به شرکت در سه لیگ جهانی در سال ۲۰۱۸ افزود: شرکت در لیگ‌های فرانسه، امارات و هلند باعث بالا رفتن تجربه‌ام شد، می‌دانم چه مسیری در پیش دارم و برای نیل به اهدافم تمام زندگی‌ام را وقف می‌کنم.

بهمن یار با اشاره به حمایت‌های بی‌دریغ مسئولین گیلان از کاراته تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان همواره حامی کاراته کاهای گیلانی بودند و در کنار ایشان، رئیس هیأت کاراته گیلان نیز با حمایت‌های مالی و معنوی خود، زمینه برای پیشرفت کاراته را فراهم کردند، در اواخر سال ۹۶ در سه کاراته وان شرکت کردم که اگر حمایت‌های رئیس هیأت کاراته نبود این امر میسر نمی‌شد.

وی گفت: گیلان ظرفیت بالایی در ورزش دارد و اگر مسئولین از ورزشکاران گیلانی حمایت کنند در المپیک ۲۰۲۰ به طلسم عدم کسب مدال خاتمه خواهیم داد و می‌توانیم حتی بیش از یک مدال در المپیک ۲۰۲۰ کسب کنیم.

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.