دوشنبه, ۲۰ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 8 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کنسرت موسیقی فولکلور گروه آرشیدا در رودسر برگزار شد | گزارش تصویری
    06 فروردین 1397 - 0:29
    شناسه : 122724
    0

    کنسرت موسیقی فولکلور گروه ” آرشیدا ” به سرپرستی و خوانندگی لقمان حسین زاده همزمان با نوروز ٩٧ در رودسر برگزار شد. به گزارش «بامردم»، با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، گروه موسیقی فولکلور ” آرشیدا ” به همت آموزشگاه موسیقی چاووش و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد […]

    پ
    پ

    کنسرت موسیقی فولکلور گروه ” آرشیدا ” به سرپرستی و خوانندگی لقمان حسین زاده همزمان با نوروز ٩٧ در رودسر برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، گروه موسیقی فولکلور ” آرشیدا ” به همت آموزشگاه موسیقی چاووش و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر، پنجم فروردین ٩٧ در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر با استقبال پر شور هنردوستان بر روی صحنه رفت.

    لقمان حسین زاده سرپرست و خواننده گروه موسیقی فولکلور ” آرشیدا ” از سال ١٣٨٩ فعالیت موسیقی خود را آغاز و با همکاری گروه خود در اکثر شهرستان های استان گیلان و همچنین استان های تهران – مازندران – قزوین و … به اجرای کنسرت پرداخته و در بین هنردوستان به رشته خوانندگی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.
    این خواننده جوان رحیم آبادی که در منطقه شرق گیلان از طرفداران زیادی برخوردار بوده ، قطعاتی از اجراهای این هنرمند ، هر از گاهی از صدا و سیمای استان پخش می شود.

    تصاویر: امید رجبی پورکشایه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.