جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرماندار رودسر از وضعیت خدمات سفر در رحیم‌آباد بازدید کرد
    06 فروردین 1397 - 19:48
    شناسه : 122804
    0

    علی وارسته بهدانی فرماندار شهرستان رودسر از وضعیت خدمات‌دهی ستاد تسهیلات خدمات سفر در رحیم‌آباد بازدید به عمل آورد.

    پ
    پ

    وارسته فرماندار رودسر 5 - فرماندار رودسر از وضعیت خدمات سفر در رحیم‌آباد بازدید کرد - بامردم

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر ؛ گفته می‌شود تجدید بیعت با شهدای رحیم‌آباد بر مزار شهدا ؛ بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی شهرداری رحیم‌آباد ؛ حضور در بازار شهر و گفتگو با بازاریان و مسافران دیدار از خانواده شهید علی نژاد ؛ بازدید از وضعیت اسکان مسافران نوروزی در مدارس ؛ بازدید از وضعیت آتش‌سوزی جنگل‌ها و باغات اشکورات و گفتگوی صمیمی با مسافران نوروزی در اشکورات از اهم برنامه‌های دکتر وارسته در این سفر چندساعته نوروزی به رحیم‌آباد بود.
    فرماندار رودسر در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت : وضعیت خوبی در رحیم‌آباد وجود دارد و فضای گردشگری و بوم‌گردی مساعدی را شاهد هستیم که امیدوارم باهمت مجموعه مدیران بخش رحیم‌آباد این روند افزایش داشته باشد.
    وارسته با اشاره به اینکه بخش رحیم‌آباد از ظرفیت‌های خوب صنایع‌دستی و محصولات سنتی برخوردار است که نباید نسبت به آن غافل باشیم و باید تلاش کنیم با استفاده از این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه زمینه رشد و تعالی رحیم‌آباد فراهم شود.
    وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود شوراها و دهیاران نسبت به شناسایی هنرمندان صنایع‌دستی در روستاها اقدام نمایند افزود: هنر صنایع‌دستی بانوان زمینه‌ساز ایجاد کسب‌وکار هدفمند و پایدار مردم در شهرستان رودسر است که نیاز جدی به حمایت و پیگیری دارد .
    فرماندار رودسر افزود : با ایجاد دهکده و بازارچه‌های سنتی می‌توانیم بانوان هنرمند را ساماندهی نماییم و زا هنر بومی و غنی فرهنگی‌شان در رونق بازار منطقه و انتقال مفاهیم فرهنگی‌اش بهره بگیریم .
    فرماندار رودسر در ادامه به بازدید از جنگل‌های طعمه حریق در اشکورات رحیم‌آباد اشاره کرد و گفت : الحمدالله با تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم آتش‌نشانی ؛ بخشدار ؛ مردم منطقه سایر نیروهای امدادی آتش مهارشده اما خسارتی بر کشاورزان واردشده که تا اطلاع از وضعیت دقیق خسارات قطعاً نمی‌توانیم آمار دقیقی را اعلام نماییم.
    وارسته بهدانی با اشاره به اینکه شهرستان رودسر به‌عنوان پایتخت فندق و گل‌گاوزبان ایران در جایگاه خوبی قرار دارد افزود : دو محصول فندق و گل‌گاوزبان از ثمرات کار کشاورزان رنج‌کشیده اشکور است که با برنامه‌ریزی در جهت حمایت از این دو محصول و برنامه‌ریزی قیمت‌گذاری و فروش در همین شهرستان می‌تواند اندکی از سختی‌های کار کشاورزان بکاهد و طعم شیرین و ترد فندق را به کامشان بنشاند.
    وی تأکید کرد در راستای ارتقا سطح کیفی محصول فندق ایستگاه تحقیقات فندق باید از حالت پژوهش به حالت اجرایی مبدل شود عنوان کرد : اگر تحقیقات با کار مردم و محصولات کشاورزان عجین نباشد ثمره‌ای نخواهیم گرفت.
    فرماندار رودسر در ادامه به بازدید از تفریحگاه‌های اشکورات اشاره کرد و گفت : طبیعت خدادادی شهرستان رودسر سالانه نظر مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند و مدیران باید نسبت به مدیریت در ماندگاری مسافران تمام تلاش خود را بکار گیرند تا میهمان‌نواز خوبی باشند و مسافران نیز برای سفرهای آتی شهرستان رودسر را با تمام جاذبه‌های گردشگری و تفریحی‌ای که دارد باز انتخاب کنند
    وی اطهار کرد : در جمع مسافران نوروزی می‌رویم با آن‌ها به گفتگو می‌پردازیم از نظراتشان بهره‌مند می‌شویم تا بتوانیم رضایت آنان را در حد نسبی به دست آوریم
    وارسته با اشاره به اینکه در این رویکرد می‌خواهیم این نگاه را جامعیت ببخشیم که مدیران باید در کنار مردم و با مردم باشند و گوش شنوا برای درد دل‌هایشان داشته باشند تا بتوانند دررسیدن به اهداف آینده موفق شوند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.