×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

هادی کوچکی بخشدار کلاچای - افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران نوروزی در کلاچای رودسر - بامردم

هادی کوچکی روز سه‌شنبه با بیان مطلب فوق از افزایش حجم عظیمی از مسافران و گردشگران نوروزی در موج نخست تعطیلات نوروزی در این بخش گردشگر پذیر خبر داد و مهم‌ترین دلایل آن را ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری عنوان کرد.

بخشدار کلاچای قرابت کوه و دریا را در این بخش به‌عنوان یک ظرفیت بزرگ در حوزه گردشگری ذکر که باعث شده مسافران و گردشگران نوروزی در یک‌فاصله  زمانی کوتاه از این مواهب بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به وجود جاذبه‌های طبیعی و زیارتی در این بخش اظهار کرد: دو مجتمع تفریحی و گردشگری نگین شمال کلاچای و سارینا واجارگاه، هتل‌ها، مسافر کاشانه‌ها…و بقاع متبرکه امامزادگان ماچیان و امیربندهٔ ازجمله ظرفیت‌های مهم گردشگری و زیارتی در منطقه محسوب می‌شوند که مسافران و میهمانان نوروزی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

بخشدار کلاچای در ادامه از افزایش ۲۵درصدی تعداد مسافران فرهنگی در موج نخست تعطیلات نوروزی تاکنون در این بخش خبر داد و گفت: مسافران فرهنگی در ۸۵کلاس درس با امکانات درجه‌یک اسکان داده شدند.

به گفته وی تاکنون ۴۲۰خانوار در این بخش اسکان داده شدند.

کوچکی یادآور شد: در اجرای طرح  ایمنی و سلامت مسافران نوروزی  پایگاه دریایی جمعیت هلال‌احمر در ساحل کلاچای نیز آماده ارائه خدمات‌رسانی  است.

بخشدار کلاچای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکید مؤکد استاندار گیلان مبنی بر توسعه صنعت بوم‌گردی و گردشگری تصریح کرد: در ایام نوروز باید از این ظرفیت بزرگ برای شناساندن موقعیت منطقه بهره‌گیری کرد و استعدادها را به فعلیت درآورد و معتقدم بستر لازم برای تحقق این امر وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.