چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هشدار سازمان آتش‌نشانی لاهیجان در خصوص وزش باد گرم شدید و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و علفزارها
    08 فروردین 1397 - 22:45
    شناسه : 122978
    0

    سازمان آتش‌نشانی لاهیجان در خصوص وزش باد گرم شدید و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و علفزارها هشدار داد.

    پ
    پ

    سازمان آتش‌نشانی لاهیجان در خصوص وزش باد گرم شدید و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و علفزارها - هشدار سازمان آتش‌نشانی لاهیجان در خصوص وزش باد گرم شدید و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و علفزارها - شهرداری لاهیجان 

    روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان هشدار داد:

    با توجه به اخطاریه اداره کل هواشناسی گیلان در خصوص وزش باد گرم شدید طی پنجشنبه و صبح جمعه، از شهروندان و مسافرین محترم درخواست می‌گردد از روشن کردن آتش در جنگل‌ها ، پارک‌ها و مراتع به‌طورجدی خودداری کنند.

    در صورت مشاهده هرگونه آتش‌سوزی عمدی علفزارها و جنگل‌ها ، متخلفین با تشکیل پرونده به مراجع انتظامی و قضایی معرفی خواهند شد.

     بر اساس طبق ماده ۴۵ قانون مجازات اسلامی ( آتش زدن نباتات در مزارع و باغات داخل یا مجاور جنگل ممنوع است در صورتی که در نتیجه بی‌مبالاتی شخصی یا اشخاصی، مراتع دچار حریق شود برابر این ماده ، مرتکب به حبس تأدیبی از ٢ ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.)

     شهروندان و مسافرین محترم به منظور پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی ، ته سیگار و سوخته کبریت خود در جنگل‌ها، پارک‌ها و علفزارها رها نکنند.

    همچنین مسافرین و گردشگران عزیز جهت جلوگیری از حوادث احتمالی از بر پا کردن چادر در حاشیه جنگل‌ها و پارک‌ها اکیداً خودداری کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.