پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نرم‌افزار واقعیت افزوده «قهرمان» رونمایی می‌شود
    09 فروردین 1397 - 12:22
    شناسه : 123019
    0

    عصر امروز نهم فروردین، هم‌زمان با سالروز شهادت سردار شهید املاکی از نرم‌افزار واقعیت افزوده(AR) «قهرمان» که راوی لحظه شهادت این شهید از زبان رهبر انقلاب است با حضور سردار سلامی رونمایی خواهد شد.

    پ
    پ

    نرم‌افزار واقعیت افزوده «قهرمان» - نرم‌افزار واقعیت افزوده «قهرمان» رونمایی می‌شود - سردار شهید املاکی

    این نرم‌افزار در قالب واقعیت افزوده در دفتر استانی سازمان سراج در گیلان تولید و در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید املاکی که عصر امروز در شهرستان لنگرود برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

    کاربران با نصب نرم‌افزار “قهرمان” بر روی گوشی‌های ندرویدی خود و تنظیم آن در برابر پوستر ویژه‌ای که از شهید املاکی طراحی‌شده است، می‌توانند لحظه شهادت این شهید بزرگوار را همراه با روایتی از زبان و با صدای رهبر معظم انقلاب در قالب پویانمایی سه‌بعدی و تعاملی ملاحظه نمایند.

    لازم به ذکر است که واقعیت افزوده فنّاوری جدیدی است که در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و محصولات مختلف و متنوعی بر پایه این فنّاوری تولیدشده است.

    “واقعیت افزوده” یک پل ارتباطی بین دنیای واقعی و دنیای مجازی است و در معنا به روش‌هایی گفته می‌شود که به واقعیت موجود، امکانات و ویژگی‌های بیشتری اضافه می‌کند و موجب درک و سرعت عمل بیشتری در کاربر می‌شود.

    گفتنی است سی‌امین یادواره سردار شهیدحسین املاکی، پنجشنبه ۹ فروردین ساعت ۱۶ مسجد جامع لنگرود با سخنرانی سردار سرتیپ سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.