جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بحث الحاق آستارا به اردبیل کار نمایندگان تازه به دوران رسیده است | اگر امکانات داشتند به خلخال توجه بیشتر می کردند که مردم خواستار الحاق به گیلان نباشند
    09 فروردین 1397 - 15:02
    شناسه : 123024
    1

    رییس مجمع نمایندگان گیلان اظهارات نماینده اردبیل بر الحاق آستارا به اردبیل را دمیدن بر آتش اختلافات قومی خواند و گفت: به نظرم این نطق های تازه به دوراه رسیده هاست و مردم نیز به حرف آن ها توجهی ندارند .

    پ
    پ

    الحاق آستارا به اردبیل کار نمایندگان تازه به دوران رسیده است - بحث الحاق آستارا به اردبیل کار نمایندگان تازه به دوران رسیده است | اگر امکانات داشتند به خلخال توجه بیشتر می کردند که مردم خواستار الحاق به گیلان نباشند - آستارا

    جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با گیل خبر، با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان اردبیل مبنی بر الحاق آستارا به استان اردبیل ابراز داشت: کسانی که امروز این بحث را  مطرح می کنند نمایندگان جدید هستند و مسائل را به خوبی نگاه نمی کنند. معتقدم در  تغییر جغرافیای هر استانی بحث کردن چیزی جزء اختلافالت قومی و قبیله ای چیز دیگری نیست.

    وی افزود: من یک بار در مجلس نهم به یکی از نمایندگان اردبیل که چنین بحثی را در مورد گردنه حیران مطرح کرده بود گفتم  اگر شما امکانات دارید به خلخال توجه بیبشتر کنید که آن ها خواستار الحاق به گیلان نباشند. اگر نه گردنه حیران را برای یک سری منتفذین و افراد رانتی و ویلاسازی می خواهید  معتقدم به نفع مردم نیست.

    کوچکی نژاد در پایان گفت: منطقه آستارا از مناطق اصلی گیلان است و گیلان توجه ویژه ای به آن می کند و ما دنبال وصل راه آهن رشت به آستارا هستیم و همچنین دنبال این هستیم بحث اشتغال و بحثهای خدماتی را در آن جا گسترش دهیم. به نظرم این نطق ها تازه به دوراه رسیده هاست و مردم نیز به حرف آن ها توجهی ندارند و  جزء خراب کردن فرد و دامن زدن بر یک سری از اختلافات چیز دیگری نیست.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “بحث الحاق آستارا به اردبیل کار نمایندگان تازه به دوران رسیده است | اگر امکانات داشتند به خلخال توجه بیشتر می کردند که مردم خواستار الحاق به گیلان نباشند”
    1. بهترین روش برای الحاق خلخال که جمعی طالش تاتی وکرد دارند از طریق نماینده رهبری است. نمایندگان ترک مجلس زیاد است

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.