سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دروازه ورودی آستارا پس از تعطیلات بالای تونل نصب می‌شود | این شهرستان، خاک سرزمینی مردم گیلان است
    09 فروردین 1397 - 20:45
    شناسه : 123038
    0

    فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه دروازه ورودی شهرستان پس از تعطیلات عید نوروز بالای تونل ونه بین نصب می‌شود تصریح کرد: این شهرستان، خاک سرزمینی مردم گیلان بوده و ما می‌سازیم تا همه ملت از اقصی نقاط کشور از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آستارا استفاده کنند.

    پ
    پ

    دروازه ورودی شهرستان پس از تعطیلات بالای تونل نصب می‌شود - دروازه ورودی آستارا پس از تعطیلات بالای تونل نصب می‌شود | این شهرستان، خاک سرزمینی مردم گیلان است - آستارا

    به گزارش «بامردم»، یونس رنجکش پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی جهت بررسی قابلیت‌های روستایی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به‌ضرورت اجرای آمایش سرزمینی محلی اظهار کرد: آمایش سرزمینی محلی ازجمله سیاست‌های استانداری و وزارت کشور است.

    وی با بیان اینکه فرم یک‌صفحه‌ای آمایش سرزمینی محلی جهت بررسی قابلیت‌های روستایی در اختیار شوراهای بخش، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها قرارگرفته است تصریح کرد: دهیاری‌ها موظف هستند این فرم را تا روز یک‌شنبه به کارشناسان ما در فرمانداری تحویل دهند.

    فرماندار شهرستان آستارا زمان ارسال فرم آمایش سرزمینی محلی به استان را تا ۱۶ فروردین‌ماه جاری دانست و بیان کرد: دهیاری‌ها باید این فرم را بر اساس قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری موجود در روستای خود پر کنند، زیرا بر اساس این فرم، اعتبار و تسهیلات چهاردرصدی به دهیاری‌ها تخصیص می‌یابد.

    رنجکش شرایط ایجاد درآمد پایدار در روستاها را داشتن ایده نو و شناسایی خوب از ظرفیت‌ها از سوی دهیاری‌ها دانست و اظهار کرد: دهیاری‌ها وظیفه خودگردانی روستاها را داشته و باید بتوانند قابلیت‌های مولدی روستاها را رونمایی کنند.

    وی با بیان اینکه دهیاری‌ها باید نکات قوت و قابل توسعه روستاهای تحت کنترل خود را شناسایی کنند تصریح کرد: دهیاران معتمدین مردم، شوراها و دولت بوده و چرخ توسعه و آبادانی در روستاهای بخش مرکزی و لوندویل شهرستان آستارا با دستان توانای دهیاری‌ها به حرکت درمی‌آید.

    نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با اشاره به اینکه بر اساس قانون، ما را مأمور کرده‌اند تا روی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی و دهیاری‌ها نظارت کامل داشته باشیم گفت: دهیاری‌ها در حوزه مالی دقت کنند، زیرا من کل سرنوشت شهرستان را فدای تعارفات الکی نمی‌کنم.

    رنجکش با بیان اینکه اداره دهیاری‌ها با روش‌های سنتی امکان‌پذیر نیست افزود: دهیاری‌ها موظف هستند تا پایان سال جاری، یک جشنواره متناسب با جاذبه‌های گردشگری روستای خود برگزار کرده و از محل این جشنواره‌ها برای روستای خود درآمد ناپایدار و اشتغال موقت ایجاد کنند.

    وی با اشاره به اینکه تابلوی ورودی شهرستان آستارا بعد تعطیلات عید نوروز بالای تونل ونه‌بین نصب می‌شود تصریح کرد: این شهرستان، خاک سرزمینی مردم گیلان بوده و ما می‌سازیم تا همه ملت از اقصی نقاط کشور از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آستارا استفاده کنند.

    فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه جغرافیای سرزمینی و مسئولیت سرزمینی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم ایران تعیین‌شده و همه جای کشور به خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد گفت: یک عده به دنبال سودجویی و دامن زدن به بحث‌های احساسی هستند که ما این بحث‌ها را قبول نداریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.