×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

منطقه آزاد انزلی - ۵۰ درصد محصولات فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی «کالای ایرانی» است - انزلی

رضا قلی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی در سال حمایت از کالای ایرانی نسبت به عرضه بیشتر محصولات داخلی (تولید داخل) در مجتمع‌های تجاری منطقه اقدام می‌کند که این محصولات همپای محصولات خارجی(وارداتی) در فاز تجارت و گردشگری عرضه می‌شوند.

مدیر امور بازرگانی سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: بر این اساس هم اکنون معادل ۵۰ درصد از حجم کالاهای موجود در بازار منطقه در اختیار تولیدات داخلی نظیر پوشاک، مواد غذایی، محصولات آرایشی بهداشتی و لوازم خانگی است که به صورت کالای همراه مسافر به گردشگران و مسافران منطقه عرضه می‌گردند.

وی گفت: در ایام نوروز جاری نمایشگاه صنایع دستی و نوروز بازار با هدف عرضه محصولات داخلی در فاز تجارت منطقه و در کنار مجتمع‌های تجاری راه اندازی گردید که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

قلی‌زاده تصریح کرد: راه اندازی بازار دائمی صنایع دستی در پردیس صنایع دستی و راه اندازی دیگر نمایشگاه‌های عرضه محصولات داخلی در دستور کار سازمان در سالجاری قرار دارد، ضمنا استراتژی این سازمان به شیوه‌ای خواهد بود که عرضه بیشتر محصولات با کیفیت داخلی مد نظر قرار گیرد. در حقیقیت هدف از فراهم نمودن زیرساخت‌های گردشگری نظیر پارک ساحلی، اسکله مارینا، مرکز تفریحات، آکواریوم و مرکز تفریحات دریایی در منطقه آزاد انزلی جذب حداکثری گردشگر بوده که باعث می‌گردد محصولات تولیدات داخل برای خیل عظیمی از گردشگران عرضه شود.

وی اضافه کرد: در این راستا از تولیدکنندگان داخلی نیز دعوت می‌گردد که ضمن بازدید از فضاهای موجود کسب و کار و زیرساخت‌های گردشگری، اقدام به سرمایه گذاری جهت تولید و عرضه محصولات خود نمایند تا بدین صورت میزان عرضه محصولات تولید داخل در منطقه بیش از پیش افزایش یابد.

مدیر امور بازرگانی سازمان منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: هم اکنون تولیدات بیش از ۱۰ واحد تولیدی که در زمینه پوشاک، منسوجات و صنایع مرتبط، در شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد انزلی فعالیت می‌نمایند در مجتمع‌های تجاری منطقه عرضه می‌شود.

قلی‌زاده در پایان اعلام کرد: به زودی بسته حمایتی سازمان منطقه آزاد انزلی برای حمایت از تولید و عرضه محصولات داخلی اطلاع رسانی خواهد شد.

ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.