جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرماندار رودسر ایده‌پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد + تصاویر
    13 فروردین 1397 - 23:19
    شناسه : 123352
    0

    نونهالان رودسری در قالب یک نامه ایده‌ها و پیشنهادات خود را در زمینه برخی مشکلات و مسائل مدیریتی شهرستان برای فرماندار رودسر ارسال کردند.

    پ
    پ

    رودسر ایده پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد 1 - فرماندار رودسر ایده‌پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد + تصاویر - ایده

    به گزارش «بامردم»، یکی از اقدامات مؤثر در جذب و ارتقا روحیه ایده پردازی و نوآوری در بین دانش آموزان و دانشجویان بسترسازی مناسب و ایجاد فضا برای بیان نقطه نظرات این قشر است .

    پس از نشست ایده‌های خلاق فرماندار رودسر با نونهالان، این فضا برای آنان ایجاد شد و توانستند نظرات خود را در قالب یک نامه برای دکتر وارسته تنظیم و ارسال کنند.

    به گفته وارسته فرماندار رودسر، برای پرورش مدیران آینده و برای ساختن آینده‌ای نو و پویا باید از ایده‌های نونهالان و نوجوانان و جوانان در رده‌های مختلف سنی استفاده نماییم.

    وی در همین راستا تأکید کرد: بهترین زمان برای پرورش ذهن خلاق سن ۶ سالگی است که الحمدالله با برگزاری چندین نشست تخصصی با نونهالان مدارس مختلف و دانش‌بنیان این فضا ایجادشده و اکنون بی‌آنکه نظری بخواهیم، پیشرفت شهرستان رودسر دغدغه آنان شده و در قالب نامه نظرات خود را برای ما می‌فرستند تا با پالایش و بررسی و برنامه‌ریزی آن ایده‌ها را بپرورانیم و در یک زنجیره فکری متصل از نونهالان به دانش آموزان و دانشجویان آن نظرات را تقویت ببخشیم و به مرحله اجرا درآوریم .

    وارسته با اشاره به اینکه نهادینه‌سازی این امر که مدیران باید از جوانان و خلاقان جامعه ایده بگیرند مهم است، افزود : این طرح برای اولین بار در سطح کشور در رودسر آغازشده است و انتظار است با حمایت‌های مدیران شهرستانی و حتی استانی نسبت به ارتقا آن در سطح کشور اقدام شود.

    رودسر ایده پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد 2 - فرماندار رودسر ایده‌پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد + تصاویر - ایده رودسر ایده پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد 7 - فرماندار رودسر ایده‌پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد + تصاویر - ایده رودسر ایده پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد 6 - فرماندار رودسر ایده‌پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد + تصاویر - ایده رودسر ایده پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد 5 - فرماندار رودسر ایده‌پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد + تصاویر - ایده رودسر ایده پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد 4 - فرماندار رودسر ایده‌پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد + تصاویر - ایده رودسر ایده پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد 3 - فرماندار رودسر ایده‌پردازی مدیریتی را از نونهالان آغاز کرد + تصاویر - ایده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.