×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

عبدالرضا سلیمانی شهردار آستانه اشرفیه - کلیه اقلام خریداری شده شهرداری در سال جدید باید تولید داخلی و ایرانی باشد - آستانه اشرفیه

دکتر عبدالرضا سلیمانی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال ۱۳۹۷ به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی طی دستوری به مدیریت اداری مالی شهرداری در نخستین ساعات شروع به کار امروز اعلام کرد: کلیه اقلام خریداری‌شده شهرداری در سال جدید باید تولید داخلی و ایرانی باشد.

وی گفت: تشویق تولیدکنندگان بهترین راه حمایت از تولیدات داخلی محسوب می‌شود تا اقتصادی پویا را به‌زودی در سطح کشور شاهد باشیم.

شهردار آستانه اشرفیه تأکید کرد: باید با حمایت از کالای ایرانی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال جامعه عمل بپوشانیم.

وی بیان داشت: خرید کالای ایرانی عزم ملی و باور قلبی می‌خواهد تنها راه مبارزه با تحریم‌ها و مبارزه با غول سرطان‌زای بیکاری در کشور خرید کالای ایرانی است.
وی در ادامه افزود: ادارات از نیرو اشباع است و باید همه در فکر شناسایی پتانسیل‌های نقطه‌به‌نقطه ایران و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی و تولید محصولات ایرانی باشیم، وقتی صحبت از محصولات ایرانی می‌کنیم منظور تولید فرهنگ اصیل ایرانی مانند موسیقی اصیل ایرانی، صنایع‌دستی، شناساندن آثار تاریخی و معرفی تولیدات کشاورزی، گیاهان دارویی، محصولات کشاورزی و دامداری، صنعت، کفش و لباس به جوانان و جهانگردان است.

وی در پایان گفت: پس از شناسایی و شناساندن این پتانسیل‌ها نوبت تولید و خرید کالای ایرانی است؛ فعال شدن این چرخه نیاز به یک باور عمیق و عزم ملی دارد و دلالان باید با اهرم‌های تنبیهی و تشویقی حذف شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.