جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سهراب مرادی مقتدرانه طلا گرفت/ قدرت نمایی وزنه برداری ایران در المپیک
    24 مرداد 1395 - 7:18
    شناسه : 12364
    0

    سهراب مرادی وزنه بردار کشورمان با بلند کردن ۴۰۳ کیلوگرم در مجموع دومین مدال طلای کاروان ایران در المپیک ریو را بدست آورد به گزارش «بامردم»، در دسته ۹۴ کیلوگرم رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو سهراب مرادی و علی هاشمی  به مصاف ۶ وزنه‌بردار از کشورهای بلاروس (۲ نفر)، اوکراین، لتونی، مصر و تایلند رفتند. سهراب […]

    پ
    پ

    سهراب مرادی وزنه بردار کشورمان با بلند کردن ۴۰۳ کیلوگرم در مجموع دومین مدال طلای کاروان ایران در المپیک ریو را بدست آورد

    به گزارش «بامردم»، در دسته ۹۴ کیلوگرم رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو سهراب مرادی و علی هاشمی  به مصاف ۶ وزنه‌بردار از کشورهای بلاروس (۲ نفر)، اوکراین، لتونی، مصر و تایلند رفتند.

    سهراب مرادی در حرکت اول یک‌ضرب وزنه ۱۷۸ کیلوگرمی را انتخاب کرد که موفق به مهار آن نشد، اما در حرکت دوم موفق به مهار وزنه ۱۷۸ کیلوگرمی شد تا امیدوارانه کار را دنبال کند. وی برای حرکت سوم وزنه ۱۸۲ کیلوگرمی را انتخاب کرد تا فاصله خود را با حریفان بیشتر کند که موفق به مهار این وزنه شد تا با وزنه ۱۸۲ کیلوگرم با صدرنشینی به کار خود در حرکت یکضرب پایان دهد.

    21

    علی هاشمی در حرکت اول یک‌ضرب در مهار وزنه ۱۷۲ کیلوگرمی ناموفق بود. وی در حرکت دوم نیز موفق به مهار وزنه ۱۷۳ کیلوگرمی نشد تا در آستانه حذف قرار گیرد، اما در حرکت سوم بار دیگر وزنه ۱۷۳ کیلوگرمی را انتخاب کرد که موفق به مهار این وزنه شد تا در جدول مسابقات باقی بماند. هاشمی با این وزنه در پایان حرکت یک ضرب در بین ۸ نفر (به دلیل وزن کمتر) هفتم شد.

    20

     آئوریماس دژبالیس از لیتوانی با ثبت وزنه ۱۷۷ کیلوگرمی در یک‌ضرب در جایگاه دوم ایستاد و سارات سومیرادیت از تایلند با مهار وزنه ۱۷۷ کیلوگرمی سوم شد.

    مردای دو ضرب را با مهار وزنه ۲۲۱ کیلوگرمی آغاز کرد سپس ۲۳۴ کیلوگرم که رکورد دوضرب جهان بود را بر زمین انداخت و برای بار سوم هم این وزنه را انداخت.

    photo_2016-08-14_04-03-00

    هاشمی در دو ضرب با مهار وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی آغاز کرد ولی در حرکت دوم وزنه ۲۲۰ کیلویی را به زمین انداخت وی در حرکت سوم هم این وزنه را بروی زمین انداخت تا در مجموع هفتم شود.

    وادزیم از بلاروس با مجموع ۳۹۵ کیلوگرم نقره گرفت و آئوریماس دژبالیس از لیتوانی با مجموع ۳۹۲ کیلوگرم برنز گرفت.

     photo_2016-08-14_04-16-04

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.