چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • میدان گیل به میدان گِل تبدیل شده است | پیمانکار میدان گیل اگر توان ادامه کار ندارد یک پیمانکار توانمندتر را انتخاب کنند
    17 فروردین 1397 - 17:43
    شناسه : 123822
    0

    امام جمعه لاهیجان گفت: پیمانکار میدان گیل اگر توان ادامه کار ندارد اعلام کند و اگر اعلام نمی‌کند از همه مسولین به خصوص استاندار می‌خواهم فورا یک پیمانکار توانمندتر را انتخاب کنند تا حیثیت مردم زیر سوال نرود، بر اساس قرار داد می‌بایست 6 ماه دیگر تحویل داده شود اما اگر اینطور پیش برود شاید 6 سال دیگر نیز نتواند تحویل دهد.

    پ
    پ

    جمعه لاهیجان 2 - میدان گیل به میدان گِل تبدیل شده است | پیمانکار میدان گیل اگر توان ادامه کار ندارد یک پیمانکار توانمندتر را انتخاب کنند - امام جمعه لاهیجان

    به گزارش «بامردم»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به ادامه مباحث سبک زندگی اسلامی و اهمیت علم و علم‌آموزی پرداخت و گفت: در خصوص اهمیت علم درگذشته بسیار صحبت کردیم و یکی از آن‌ها جایگاه علم بود که از نظر اسلام بسیار مهم است، اولین جمله‌ای که جبرئیل از طرف خداوند برای پیامبر نازل کرد آیه شریفه اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ بود یعنی بخوان و این عظمت علم را می رساند.

    وی افزود: علم برای همه لازم هست و همه باید دنبال علم بروند و این قید ندارد، همه اقشار در هر مکان و زمان می‌توانند علم بیاموزند.

    امام‌جمعه لاهیجان گفت: اولین قدم در علم باید خداشناسی، معاد شناسی، پیغمبر شناسی، امام شناسی، رهبر شناسی و … باشد.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیق در ادامه خطبه‌ها، با تقدیر از برگزارکنندگان و کسانی که در برگزاری سی و دومین سالگرد شهادت شهید کریمی، گفت: ایشان از دوستان بسیار خوب من بودند که با شهادت مظلومانه خویش درخت تنومند اسلام و انقلاب را بارورتر از گذشته کرد.

    وی از وضعیت میدان گیل انتقاد کرد و گفت: این میدان به میدان گل تبدیل‌شده است، حدود سه سال از زمان بستن قرارداد ساخت پل روگذر میدان گیل می‌گذرد و قرار براین بود که سه‌ساله ساخته شود، تاکنون دو میلیارد و 900 هزینه کرده و 2 میلیارد و 500 گرفته است و 400 میلیون طلب دارد، این می‌شود پیمانکار؟ بر اساس قرارداد تا آخر شهریور باید پروژه را تحویل دهد!

    امام‌جمعه لاهیجان تصریح کرد: برادروار خواهش می‌کنم که آقای پیمانکار با شخصیت مردم بازی نکند و به مردم بها بدهد، مقام معظم رهبری فرموده‌اند بعضی جاها باید کار انقلابی و جهادی کرد آیا اینجا نیازمند کار جهادی و انقلابی نداریم؟

    وی افزود: هنوز داد من را نشنیده‌اند ابتدا خواهش کرده‌ام، این آقا باید بیاید و پیش مسئولین بنشیند اگر توان ادامه کار را دارد بسم‌الله، آستین بالا بزند و کار کند، ستون زده‌اند و نیاز به قالب دارند و قالب ندارند! این می‌شود پیمانکار؟ اگر نمی‌توانید بگویید نمی‌توانم وضع مالیمان خوب نیست.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیق اضافه کرد: این پیمانکار اگر توان ادامه کار ندارد اعلام کند و اگر اعلام نمی‌کند از همه مسئولین به‌خصوص استاندار می‌خواهم فوراً یک پیمانکار توانمندتر را انتخاب کنند تا حیثیت مردم زیر سؤال نرود، بر اساس قرارداد می‌بایست 6 ماه دیگر تحویل داده شود اما اگر این‌طور پیش برود شاید 6 سال دیگر نیز نتواند تحویل دهد.

    امام‌جمعه لاهیجان در ادامه با اشاره به حضور محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در آمریکا گفت: او تقریباً رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت و گفت که با اسرائیل مشکلی ندارند و تمام مشکلشان با ایران است و با ایران مشکلات اعتقادی دارند، به نظر ایشان یا مرتد شده‌اند یا اصلاً مسلمان نیستند تو با ما اختلاف اعتقادی داری و با اسرائیل نداری؟

    وی ادامه داد: بن سلمان خادم‌الحرمین و رئیس مکه و مدینه که خودش را مسلمان می‌داند، مسلمان ایرانی و فداکار را دشمن معرفی کرده و اسرائیل قاصب را دوست معرفی کرده است.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیق تأکید کرد: حرف من به همه مستکبرین این است، اگر تمام نیروهای خود را نیز جمع کنید ملت ایران همان‌طور که رهبر فرزانه فرمودند تا آخرین فطره خون در مقابل همه شما خواهیم ایستاد.

    وی با تبریک انتخاب و انتصاب آبت الله فلاحتی نماینده جدید ولی‌فقیه در گیلان از آیت‌الله قربانی تقدیر کرد و گفت: انشالله همه باهم برای وحدت و پیشرفت بیشتر کمک کنیم.

    امام‌جمعه لاهیجان در پایان با تقدیر از معتکفین بابت شرکت در این مراسم معنوی، اظهار داشت: از همه‌کسانی که چه در اعتکاف شرکت کردند و چه برای برگزاری آن تلاش کردند و به آن کمک کردند کمال تقدیر و تشکر رادارم.

    جمعه لاهیجان 3 - میدان گیل به میدان گِل تبدیل شده است | پیمانکار میدان گیل اگر توان ادامه کار ندارد یک پیمانکار توانمندتر را انتخاب کنند - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 13 - میدان گیل به میدان گِل تبدیل شده است | پیمانکار میدان گیل اگر توان ادامه کار ندارد یک پیمانکار توانمندتر را انتخاب کنند - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 12 - میدان گیل به میدان گِل تبدیل شده است | پیمانکار میدان گیل اگر توان ادامه کار ندارد یک پیمانکار توانمندتر را انتخاب کنند - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 11 - میدان گیل به میدان گِل تبدیل شده است | پیمانکار میدان گیل اگر توان ادامه کار ندارد یک پیمانکار توانمندتر را انتخاب کنند - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 10 - میدان گیل به میدان گِل تبدیل شده است | پیمانکار میدان گیل اگر توان ادامه کار ندارد یک پیمانکار توانمندتر را انتخاب کنند - امام جمعه لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.