×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دستگیری سارق با 11 فقره سرقت منزل در رودسر - دستگیری سارق با 11 فقره سرقت منزل در رودسر - پلیس

سرهنگ “رمضانعلی پورقاسم” با بیان این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در این شهرستان، مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ پورقاسم با بیان این‌که مأموران با تحقیقات نامحسوس و بازبینی صحنه‌های سرقت متهم ۴۷ ساله‌ای را در این خصوص شناسایی کردند، افزود: مأموران طی عملیات پلیسی متهم را در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی فنی مأموران به ۱۱ فقره سرقت منزل با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد، بیان داشت: مأموران در منزل متهم مقادیر قابل‌توجهی از اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش ۲۰۰ میلیون ریالی کشفیات از منزل متهم، از تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیر همدست متهم خبر داد و تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به دادسرا ارسال و با قرار صادره روانه زندان گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به شیوه سرقت سارقان که با شناسایی خانه‌های خلوت و به‌طور شبانه اقدام به سرقت منزل می‌کردند از مردم این شهرستان خواست، منازل خود را به‌منظور جلوگیری از سرقت به تجهیزات ایمنی و دوربین مداربسته مجهز نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.