×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

photo ۲۰۱۸ ۰۴ ۰۹ ۱۵ ۴۶ ۲۷ - در کار رسانه ترویج اسلام هدف باشد نه مسئله شیعه و سنی - آیت الله فلاحتی

گیل نگاه نوشت: البته در نشست امروز پرسش و پاسخی انجام نشد و فقط خبرنگاران شنونده صحبت های نماینده ولی فقیه بودند. او صحبت‌های خودش را به خاطر تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای در شروع برنامه و نور بد سالن با عذرخواهی از خبرنگاران شروع کرد. آیت الله فلاحتی با اشاره به سالروز شهادت سید مرتضی آوینی او را سید اهل شهیدان نامید و گفت: او از شما بود و شما از او هستید.

انقلاب اسلامی سه معادله جدید به وجود آورد

نماینده ولی فقیه انقلاب اسلامی را یک هنر دانست و گفت: این انقلاب سه معادله جدید در زندگی بشر به وجود آورد.

او با اشاره به تغییرسیستم سیاسی جوامع بشری توسط انقلاب اسلامی گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی سیاست یعنی حاکمیت زور و سلطه بر جوامع بشری اما انقلاب این موضوع راعوض کرد و حاکم را خادم معرفی کرد.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: هرچه زمان گذشت قدرت‌های سلطه واستعمارگر بشری به این نتیجه رسیدند اگر این تفکر بر حکومت‌ها و مردم سایه بیافکند آن‌ها به مزبله‌دان تاریخ خواهد رفت. به همین شاهد حملات همه جانبه سلطه شد وآن‌ها با جنگ و تحریم اقتصادی به کشور حمله کردند.

او بار دیگر تاکید کرد: انقلاب اسلامی معادله سیاسی را عوض کرد و این یک هنر بود که توفنده در حال حرکت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به تغییر معادله نظامی توسط انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ ایران در معرض قدرت‌های زر و زور بود هر که زور و اسلحه داشت می‌توانست سیطره پیدا کند اما انقلاب اسلامی ثابت کرد درفش و مشت و خون می‌تواند در برابر اسحله بایستد.

او ادامه داد: در هیچ دوره‌ای چنین حادثه بزرگی رخ نداده بود که کشورهای تابن دندان مسلح بر کشور تازه استقلال یافته بتازند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به رهبری امام خمینی گفت: این هنر رهبری امام خمینی بود بعد از انبیا و امامان هیچ حرکت کننده‌ای در تاریخ شبیه او نیست.

او در ادامه با اشاره به صحبت‌های رهبری که علت تهاجم بی‌سابقه کنونی به ایران را قدرت روز افزون نظام است عنوان کرده بودند گفت: ایران امروز در مرکز سیبل گلوله و بمب از نوع جنگ نرم است و این امر افق و آیند روشن ما را نشان می‌دهد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به انقلاب‌های مردمی در منطقه مانند تونس، لیبی و مصر گفت: هرچند این انقلاب‌ها دوباره مصادره شد اما فهمیدند مردم اگر در صحنه حضور پیدا کنند معادله عوض می‌شود.

توانایی نابودی مراکز دفاعی سلطه در جهان را داریم

او با بیان اینکه جنگ نرم را در پیش رو داریم گفت: اگر کسی بگوید سایه جنگ را برداشتیم ناشناخته و ناپخته صحبت کرده است.

آیت الله فلاحتی ما توانایی نابودی مراکز دفاعی و موشکی کل سلطه را در تمام نقاط داریم. به همین دلیل تلاش می‌کنند تا این بخش از ما را تضعیف کنند اما مسئولان نظان از رهبر تا سایر مسئولان محکم در این مسیر هستند و پافشاری می‌کنند.

موفقیت در صورت کار منسجم

نماینده ولی فقیه به بخش اقتصادی اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان جامعه ما منسجم و هم آوا کار کنند موفق هستیم. او افزود: اقتصاد نخست وزیر مالزی با اطلاع از فرایند برنامه‌های اقتصاد مقاومتی گفته بود این طرح می‌تواند کشور ما را نجات دهد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ما هیچ مشکل لاینحل نداریم اظهار کرد: اگر همگرایی در بین فعلان سیاسی اقتصادی فرهنگی حاکم شود و نسخه حرکت ما در این سه بخش نسخه اهل فن، متخصصان، فعالان بخش خصوصی و تجمع افکار و اندیشه‌های دو مرکز علمی دانشگاه و حوزه باشد با خطری مواجه نخواهیم شد.

اما او در عین حال گفت: متاسفانه در برخی عرصه‌های مدیریتی افرادی حضور دارند که نه از عقبه اطلاع دارند و نه‌شناختی از آینده دارند.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: اگر بتوانیم در استان گیلان در این سه عرصه کار کنیم شاهد بالندگی خواهیم بود. او در عین حال عرصه فرهنگ را بسیار سخت و دراز مدت عنوان کرد و گفت: استان به دلیل آنکه دروازه تمدن اروپا بود متاثر از جریانات فرهنگ غربی شد که باید در ان زمینه کار طولانی مدت انجام شود.

او افزود: اما در زمینه‌های دیگر اگر اهلش مانند فعلان بخش اقتصادی و متخصصان امر وارد شوند و از فرهیختگان دو مرکز علمی دانشگاه و حوزه استفاده شود نتیجه خواهیم گرفت.

به نام من سایت نزنید

آیت الله فلاحتی در بخش دیگر صحبت‌ها خود با اشاره به اینکه درچند روز اخیر سایت‌هایی به نام من زدند گفت: به نام بنده هیچ سایتی نزنید.

او ادامه داد: من پابوس همه مردم هستم، هرکس می‌خواهد براساس سلایق خودش اما در چارچوب انقلاب اسلامی کار کند.

دقت در امانت داری و حفظ شخصیت افراد

نماینده ولی فقیه در ادامه اهل رسانه را مخاطب قرار داد و توصیه‌هایی برای آن‌ها داشت.

او رسانه جمعی را بهترین ابزار ارسال پیام دانست و گفت: با امپراطوری رسانه‌ای جهان مواجه‌ایم، اما ما مسلمانیم رضای خدا در این است که پیام رسان دین خدا باشید.

آیت الله فلاحتی از اهالی رسانه خواست تا دقت در امانت داری، دقت در حفظ شخصیت حقوقی و حقیقی افراد و دوری از لجام گسیختگی حتی در نگارش و رعایت اصول ادبیات ر ا فراموش نکنند.

او سپس هدفدار بودن در ارسال پیام را یادآور شد و گفت: در هر کاری روزهای دور را باید ببینید؛ برای اینکه خودمان و جامعه را نیدازیم.

ترویج اسلام هدف باشد نه مسئله شیعه و سنی

نماینده ولی فقیه همچنین هدف کار رسانه را ترویج اسلام عنوان کرد و گفت: نباید مسئله شیعه و سنی مطرح باشد وقتی تفکر آدم کشی و مسلمان کشی به نام داعش به وجود آمده است.

او سپس به عقبه دلیل شکل گیری داعش و اسرائیل اشاره کرد و گفت: اسرائیل توسط سعودی‌ها به وجود آمده‌اند و اکنون کمر همت بسته‌اند که مسلمانان را نابود کنند‌. سعودی‌ها می‌خواهند دین را عرفی کنند و جدایی دین از سیاست رخ دهد.

نماینده ولی فقیه در پایان از رسانه‌ها خواست تا هدف شان  انقلاب اسلامی، مردم و طرح مشکلات جوانان و اقشار آسیب پذیر و رصد رسانه‌های معاند باشد.

او افزود: زمانی می‌تواند کار رسانه‌ها پر برکت باشد که دشمن را زود رصد کند تا نتواند ما را به گوشه رینگ ببرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.