×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

مسرور

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از  صدور مجوز احداث واحد تولیدی در اطراف شهرک صنعتی حسن‌رود خبر داد

به گزارش «بامردم»، رضا مسرور عصر امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی حسن‌رود با اشاره به اینکه فعالیت صنایع از موضوع‌های مهم در مناطق آزاد است اظهار کرد: مسؤولان تلاش می‌کنند مشکل واحدهای صنعتی استان و منطقه آزاد انزلی را برطرف کنند.

وی، نخستین مشکل واحدهای تولیدی را موانع اداری عنوان کرد و افزود: سال‌های گذشته مزایای منطقه آزاد در شهرک صنعتی انزلی رعایت نمی‌شد و این مشکل اکنون برطرف شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه امور مالیاتی از جمله مشکلات واحدهای تولیدی در این منطقه بود، تصریح کرد: با رایزنی با دستگاه‌های مربوطه مشکل مالیاتی واحدهای صنعتی منطقه آزاد انزلی برطرف شده است.

مسرور متذکر شد: طبق ماده ۱۱۵ برنامه پنجم توسعه کشور تمام فعالان اقتصادی باید اظهارنامه مالیاتی را پر کرده و ارائه کنند و این موضوع اکنون انجام می‌شود.

وی با اشاره به صادرات ۴۴۰ هزار دلاری واحدهای مستقر در شهرک صنعتی انزلی در سال ۹۱، بیان کرد: سال گذشته صادرات واحدهای مستقر در منطقه آزاد انزلی به ۴۲ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

رئیس هیأت مدیره منطقه آزاد انزلی به رشد مناسب صادرات کالا از این منطقه اشاره کرد و گفت: فعالیت اقتصادی در منطقه آزاد انزلی بسیار بالاست و می‌طلبد تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

مسرور با تأکید براینکه مشکل شهرک صنعتی انزلی توسعه آن است، خاطرنشان کرد: طبق طرح جامع منطقه آزاد انزلی اراضی محدوده اطراف شهرک صنعتی حسن‌رود، صنعتی در نظر گرفته شده اما حفاظت محیط زیست این محدوده را حریم تالاب انزلی محسوب کرده است.

وی بر اجرایی کردن مزیت‌های منطقه آزاد انزلی در این محدوده تأکید کرد و یادآور شد: اکنون برای هر کدام از متقاضیان اطراف شهرک صنعتی حسن‌رود مجوز ایجاد واحد تولیدی را صادر می‌کنیم زیرا این محدوده با تالاب انزلی فاصله بسیاری دارد.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه روسیه بازار بسیار خوبی برای محصولات تولیدی در گیلان است، اظهار کرد: شهرک صنعتی انزلی بهترین مکان برای صادرات کالا از این استان محسوب می‌شود.

مسرور از فعال کردن ۴۰ واحد صنعتی با ایجاد ۹۸۰ شغل در مدت دو سال گذشته در شهرک صنعتی انزلی خبر داد و گفت: بخش بسیاری از مشکلات مربوط به مسائل بانکی بوده که برطرف شده و برخی از این مشکلات باقی‌مانده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.