جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عوامل تخریب تابلوهای منطقه حیران آستارا در چنگال قانون
    21 فروردین 1397 - 17:37
    شناسه : 124352
    0

    فرمانده هنگ مرزی آستارا از دستگیری عوامل تخریب تابلوهای خوش آمدگویی ورودی استان گیلان در آستارا با هوشیاری مرزداران غرب استان خبر داد.

    پ
    پ

    photo 2018 04 10 16 30 25 - عوامل تخریب تابلوهای منطقه حیران آستارا در چنگال قانون - آستارا

    سرهنگ نوذر مرادی فرمانده هنگ مرزی آستارا و با اعلام این خبر افزود: در پی تخریب و مخدوش نمودن تعدادی از تابلو های خوش آمد گویی استان گیلان در منطقه حیران آستارا از سوی تنی چند از عوامل خودفروخته به جهت ایجاد شکاف و تفرقه بین مرزنشینان به استان دستگیری متهمین در دستور کار مرزداران قرار گرفت.

    سرهنگ مرادی در ادامه افزود: با تلاش گسترده و اقدامات شبانه روزی مرزداران سرانجام ماموران موفق شدند با سرعت عمل لازم تعداد ۳ نفر از این عوامل را که در حین مخدوش و تخریب تابلوها در منطقه حیران آستارا بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

    فرمانده هنگ مرزی آستارا در پایان وحدت را موجب شکسته شدن عوامل جهل و تفرقه دانسته و گفت لزوم حفظ اتحاد همواره مورد توجه مسئولان نظام اسلامی در ایران بوده و بدون شک طرح این مسئله و ضرورت آن می‌تواند گام مهمی در راستای وحدت در جامعه باشد.

    گفتنی است مأمورین در این عملیات موفق شدند از متهمین یک دستگاه خودروی سواری با پلاک مخدوش شده یک عدد افشانه مشکی رنگ و تعدادی داروی غیرمجاز کشف و ضبط کنند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

    شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزارنفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است و با جمهوری آذربایجان ۳۸ کیلومتر مرز خشکی و ۱۵ کیلومتر مرز آبی دارد.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.