پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41444 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازگشت رضاییان به پرسپولیس؟
    26 مرداد 1395 - 20:00
    شناسه : 12477
    1

    پس از کش و قوس های فراوان بالاخره رامین رضاییان نتوانست به پرسپولیس بپیوندد و حالا مذاکره با تیم های دیگر را آغاز کرده است. به گزارش «بامردم»،در این باره شنیدیم که پرسپولیس اعلام کرده رضاییان بازیکن آن هاست و سازمان لیگ هم پاسخ داده که این موضوع صحت ندارد، بنابراین اگر پرسپولیس تا پایان […]

    پ
    پ

    پس از کش و قوس های فراوان بالاخره رامین رضاییان نتوانست به پرسپولیس بپیوندد و حالا مذاکره با تیم های دیگر را آغاز کرده است.

    به گزارش «بامردم»،در این باره شنیدیم که پرسپولیس اعلام کرده رضاییان بازیکن آن هاست و سازمان لیگ هم پاسخ داده که این موضوع صحت ندارد، بنابراین اگر پرسپولیس تا پایان فصل نقل و انتقالات این بازیکن را در لیست 25 نفره اش قرار بدهد، ماجرا پیچیده می شود در غیر این صورت او بازیکن آزاد است و می تواند به تیم جدیدش برود.

     

    درباره مقصد مدافع پرسپولیس هم شنیده ایم که سپاهان و تراکتورسازی به شدت خواهان جذب او هستند ولی سپاهانی ها بودجه لازم را ندارند چون مبلغ زیادی را صرف حاج صفی کرده اند. درباره مبلغ پیشنهادی این بازیکن به تراکتورسازی هم شنیده ایم که او درخواست 800 میلیون تومان کرده، شنیده ایم که هم سپاهان و هم تراکتورسازی از این بازیکن خواسته اند که اگر خواهان ادامه مذاکرات است باید قید مدیر برنامه هایش را بزند و با پدرش پای میز معامله بنشیند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.