چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استقلال در آستانه تغییرات گسترده
    26 مرداد 1395 - 20:02
    شناسه : 12478
    0

    طی روزهای آینده در معاونت‌های باشگاه استقلال هم تغییراتی به وجود خواهد آمد. به گزارش «بامردم»، بعد از کنار رفتن افشارزاده از استقلال افتخاری مسئولیت این باشگاه را بر عهده گرفت و از طرفی نفوذ شهاب جهانیان و ورود وی به اتفاقات فصل گذشته استقلال باعث شد تا شاهد ایجاد تغییرات در استقلال طی روزهای […]

    پ
    پ

    طی روزهای آینده در معاونت‌های باشگاه استقلال هم تغییراتی به وجود خواهد آمد.

    به گزارش «بامردم»، بعد از کنار رفتن افشارزاده از استقلال افتخاری مسئولیت این باشگاه را بر عهده گرفت و از طرفی نفوذ شهاب جهانیان و ورود وی به اتفاقات فصل گذشته استقلال باعث شد تا شاهد ایجاد تغییرات در استقلال طی روزهای اینده باشیم.

    به طور مثال در بدو ورود افتخاری پندار توفیقی سخنگوی استقلال شد اما بلافاصله وی از این سمت کنار گذاشته شد و تنها در قالب دبیر هیات مدیره استقلال فعالیت کرد.
    جالب اینجا است که توفیقی این روزها نقش معاون را هم ایفا می‌کند شنیده می ‌شود طی روزهای آینده و طبق مشورت‌هایی که شهاب جهانیان با استقلالی های کنونی، سابق و حال حاضر انجام داده بلافاصله به این نتیجه رسیده که باید افراد جدید به باشگاه استقلال اضافه شوند.
    قرار است در بخش روابط عمومی، رسانه، معاونت و …. تغییرات گسترده ای صورت بگیرد تا استقلال در فصل جدید فارغ از اتفاقات مربوط به دوران مدیریت افشارزاده به کارش ادامه دهد.
    منبع: نامه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.