×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دیدار آیت الله فلاحتی و فرماندار رشت 1 747x498 - به ائمه جمعه تاکید کردم که از تریبون نماز جمعه برای تخریب مسئولان استفاده نکنند | باید مردم را حفظ کنیم و شنوای مشکلاتشان باشیم -

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دیدار با فرماندار شهرستان رشت و جمعی از بخشداران این شهرستان با بیان اینکه توسعه شهری برای مسئولان تلاشهای بیشتری را می طلبد افزود: از این جمع حاضر برای حضورشان تشکر میکنم و ان شالله در آینده این دیدارها بیشتر خواهد شد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به دیدارش با ائمه جمعه استان گفت: به تمامی امام جمعه های استان تاکید داشتم که از تریبون نماز جمعه برای تخریب مسئولان و مدیران استفاده نکنند و باید روحیه مطالبگری داشته باشند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه محل تبین معارف دین خدا و ارزشهای نظام است، گفت: بیان مشکلات مردم با شیوه عقلانی و منطقی از مسائلی است که در نماز جمعه مطرح میشود.

امام جمعه رشت با اشاره اینکه ائمه جمعه باید با مدیران و مسوولان شهر خود در ارتباط باشند افزود: این ارتباط سبب میشود که مشکلات مردم و منطقه بازگو شود و راه حل آن نیز در مدت زمان کمی انجام گردد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه اگر مدیری یا مسئولی تذکراتتان را نادیده گرفت به مقام بالاتر مراجعه کنید افزود: باید همدلی و اتحاد در کارها باشد و البته اختلاف نظرهایی نیز هست که این امری عادی است و باید با آرامش و بدون تنش مسائل را حل و فصل کرد.

وی خطاب به فرماندار شهرستان رشت و مسئولان همراه گفت: همانطور که شما نماینده دولت هستید ائمه جمعه نیز نماینده رهبری در آنجا هستند و باید در کنار هم برای توسعه اجتماعی و اقتصادی، سیاسی و صنعتی و کشاورزی منطقه خود کوشا باشیم.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: فرمانداری شهرستان رشت که مرکز استان را برعهده دارد کارش بیشتر عمرانی است و باید نظارگر بر توسعه و اقدامات آبادانی شهرستان باشد.

وی با بیان اینکه از معضلات کشور بیکاری و فساد اقتصادی است، افزود: مسئولان و مدیران در کار خود باید راستی و درستی را پیشه کنند زیرا مردم همه رفتارهای ما مسئولان را به پای نظام می نویسند.

وی ادامه داد: باید برای اشتغال زایی بنگاه های تولیدی کوچک توسعه پیدا کنند و نیز نظارت در اجرای این بنگاها از مهمترین کارهای بخشداران و فرمانداری است.

فلاحتی با بیان اینکه باید با مردم هماهنگ باشید گفت: باید مردم را حفظ کنیم و در میان آنها حضور پیدا کنیم و دغدغه ها شنوای مشکلاتشان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد که نمایندگان ارجاع دهنده مشکلات مردم به فرمانداران و استانداران هستند عزل و نصب ها به دست استاندار است.

وی با بیان اینکه کشاورزان کارشان همیشه به صورت سنتی بوده است، افزود: متاسفانه کشاورزان رقبتی به کشاورزی صنعتی ندارند.

آیت الله فلاحتی گفت: اگر میخواهیم در حوزه کشاورزی توسعه یابیم باید به صورت صنعتی و کارشناسی در این حوزه عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان افزود: از مسئولان میخواهم که به مردم بقبولانند که در ۱۰ سال گذشته کم آبی بوده است اما امسال نزولات اسمانی کم است و امکان کمبود آب در فصل زراعی جدی است.

وی با بیان اینکه افراد را نباید به علت داشتن سلایق سیاسی حاشیه بزنیم گفت: متاسفانه این نوع نگاه بلایی برای کشور شده است. جناح تا زمانی که به خط قرمزها که رهبری , ارزشهای نظام و انقلاب است لطمه نزند مشکلی ندارد.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: باید در کارها شایسته سالاری را در نظر بگیریم از ظرفیت های دانشگاهی استفاده کنید.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه آلودگی در دریا و کوه شاهد هستیم گفت: روخانه‌های گوهررود و زرجوب زمانی مایه عزت این شهر بود اما متاسفانه امروز شاهد آلاینده های زیادی در این روخانه ها هستیم که بر زندگی موجودات زنده اثر گذار است.

فلاحتی ادامه داد: متاسفانه در یک دوره ای هم گرایی در مدیران نبود و احیای این دو روخانه عقب افتاد.

نماینده ولی فقیه استان گیلان گفت: واحدهای صنعتی شهر رشت حال و روزگار خوبی ندارد باید مدیران مجاهدانه برای راه اندازی کارخانه ها کار کنند.

وی گفت: کشاورزی در گیلان در زمینه زیتون، چای، بادام، نیشکر، برنج را باید توسعه بدهیم.

آیت الله فلاحتی در پایان افزود: باید همگرایی و وحدت بین مسئولان و ائمه جمعه ها وجود داشته باشد تا بتوانیم مشکلات جامعه به راحتی حل شود.

دیدار آیت الله فلاحتی و فرماندار رشت 3 747x498 - به ائمه جمعه تاکید کردم که از تریبون نماز جمعه برای تخریب مسئولان استفاده نکنند | باید مردم را حفظ کنیم و شنوای مشکلاتشان باشیم - دیدار آیت الله فلاحتی و فرماندار رشت4 747x498 - به ائمه جمعه تاکید کردم که از تریبون نماز جمعه برای تخریب مسئولان استفاده نکنند | باید مردم را حفظ کنیم و شنوای مشکلاتشان باشیم - دیدار آیت الله فلاحتی و فرماندار رشت 1 747x498 - به ائمه جمعه تاکید کردم که از تریبون نماز جمعه برای تخریب مسئولان استفاده نکنند | باید مردم را حفظ کنیم و شنوای مشکلاتشان باشیم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.