شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جشنواره عکس خمام برگزار می‌شود
    27 فروردین 1397 - 15:32
    شناسه : 124935
    0

    شهردار خمام گفت: جشنواره عکس خمام در دو بخش عکاسی حرفه‌ای و تلفن همراه برگزار می‌شود.

    پ
    پ

    فکور - جشنواره عکس خمام برگزار می‌شود - جشنواره عکس خمام

    موسی فکور صبح امروز در حاشیه بازدید از طرحهای عمرانی شهرداری خمام در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره عکس شهر خمام، اظهار داشت: زیبایی ها و جاذبه‌های شهر خمام، نمادها و المان‌ها، سیمای شبانه، بافت قدیمی شهر خمام، نگاه خلاقانه به جاذبه‌های گردشگری شهر و بازارهای محلی از جمله موضوعات جشنواره عکس شهر خمام است.

    وی با بیان اینکه به پنج برگزیده نخست جوایز ویژه نقدی، لوح تقدیر و تندیس شهروند افتخاری خمام اهدا می‌شود، افزود: این جشنواره با همکاری انجمن عکاسان خبری سازمان بسیج رسانه گیلان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان برگزار می‌شود.

    شهردار خمام با بیان اینکه فراخوان جشنواره عکس خمام به زودی منتشر می‌شود، گفت: این جشنواره در سطح منطقه‌ای برگزار می‌شود و عکاسان حرفه‌ای و آماتور می‌توانند در دو بخش این جشنواره که مربوط به عکاسی حرفه‌ای و عکاسی با تلفن همراه است شرکت کنند.

    فکور با تاکید بر اینکه خمام نیازمند معرفی بیش از پیش به گردشگران است، تصریح کرد: آثار برگزیده جشنواره عکس خمام به صورت چاپی و نمایشگاهی به گردشگران و شهروندان خمامی ارائه شده و اختتامیه این جشنواره در آستانه ۱۷ مرداد امسال روز خبرنگار برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه روابط عمومی شهرداری خمام پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد:از برنامه های فاخر هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و موسسات فرهنگی و هنری شهر خمام حمایت می‌کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.