جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاش اتاق اصناف لاهیجان کمی دلسوز شهر بود!
    28 فروردین 1397 - 11:31
    شناسه : 124985
    0

    مجموعه اتاق اصناف لاهیجان در یک ساختمان بسیار شکیل و با مسئولانی که سال‌هاست در این مسئولیت هستند باید تأمل بیشتری داشته باشند، با بررسی در بازار و بازدید میدانی میان بازاریان می‌توان فهمید که اتاق اصناف لاهیجان جوان‌گرایی و برنامه‌ریزی و عملکرد متفاوت را می‌طلبد .

    پ
    پ

    1400359 - کاش اتاق اصناف لاهیجان کمی دلسوز شهر بود! - اتاق اصناف

    بدون تردید یکی از جاهایی که تأثیر مستقیم در زندگی مردم، اشتغال و همچنین ایجاد شور و شوق در جامعه دارد اتاق اصناف است که باید در کشور به‌عنوان یک فرصت شمرده شود به‌خصوص در شهرستان لاهیجان که با توجه به موقعیت استراتژیک خود به لحاظ گردشگرپذیر بودن و همچنین از بعد صنعتی و جمعیت باید همواره با برنامه و در کنار مردم فعالیت و مدیریت جهادی را از مسئولان که به‌عنوان نمایندگان مردم و بازاریان در آنجا فعالیت می‌نمایند انتظار داشت .

    همچنین پویایی و پیشرفت بازار  از تأثیرات مستقیم اتاق اصناف در این مقوله است چراکه بامطالعه و کارشناسی و همچنین استفاده از نظرات صاحب‌نظران، نخبگان و پیشکسوتان و باز بودن در اتاق اصناف جهت ارائه برنامه‌ها را مهم دانست و در راه اشتغال‌زایی و از بین بردن نیازهای جامعه تلاش بهتری نمود .

    همچنین اتاق اصناف تأثیر مستقیم در فرهنگ و فرهنگ‌سازی یک شهر دارد و فرهنگ‌سازی را می‌تواند درزمینهٔ های درست مصرف کردن، شرعی و قانونی جنس فروختن، ایجاد ارتباط بین فروشنده و خریدار ازنظر اقتصادی و غیره داشته باشد.

    مجموعه اتاق اصناف لاهیجان در یک ساختمان بسیار شکیل و با مسئولانی که سال‌هاست در این مسئولیت هستند باید تأمل بیشتری داشته باشند، با بررسی در بازار و بازدید میدانی میان بازاریان می‌توان فهمید که اتاق اصناف لاهیجان جوان‌گرایی و برنامه‌ریزی و عملکرد متفاوت را می‌طلبد .

    لاهیجان در سراسر کشور به‌عنوان شهری گران خوانده می‌شود و شهری که می‌خواهد ازنظر گردشگری درآمدزایی، اشتغال‌زایی و پیشرفت  کند باید در بازار آن پویایی و انسجام و همچنین قیمت‌گذاری و رضایت بازاریان مشتریان را در آن در نظر داشت و درراه آن بسیار تلاش کرد .

    یکی از نکات منفی که گاها آن را می‌توان در اتاق اصناف لاهیجان به‌وضوح دید تبعیض قائل شدن در قبال مراجعه کنند کنندگان است و این  امر می‌تواند به اشتغال‌زایی و انگیزه جوانان افراد ضعیف‌تر لطمه وارد کنند، حال اگر نیروی جوانی، استفاده ازنظر نخبگان و جوانان، ایجاد  آموزش و برگزاری همایش‌ها در جهت پیشرفت بازار این مقوله  مطمئناً می‌تواند آینده بسیار بهتری را برای شهرستان رقم بزنند و همچنین از پیشکسوتان و نظرات آن‌ها در جای خود و با احترام استفاده کرد.

     یکی دیگر از نکات منفی اتاق اصناف شهرستان گاها پاسخگو نبودن مسئولین آن در مبالغ گرفته‌شده از ارباب‌رجوعان و چگونگی محاسبه و تقسیط‌های گوناگون برای افراد مختلف است  وضعف مسئولانش ارتباط نداشتن کافی با مردم است و آن‌ها کاملاً خود را از مردم جدا دانسته و خود را در ساختمان شکیل و گران‌قیمت اتاق اصناف که با همین همت بازاریان ساخته‌شده است پشت میزشان  هستند درد و درد دل همکاران خود را مستمع نیز نیستند ،حال با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و از همه مهم‌تر فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با استفاده و حمایت از کالای داخلی و همچنین تلاش برای ارتقاء سطح زندگی و کیفی اقتصاد مردم باید هر چه بیشتر و با دقت بیشتر تلاش نمود تا بتوان جوانان مملکت و شهرستان را درزمینهٔ های مختلف موفق و سربلندی شهر و کشور را هدف قرارداده و در جهت آن کوشا بود .

    اداره صنعت ،معدن و تجارت نیز که خود از مهم‌ترین ترجمان‌ها وادارات می‌باشد باید نظارت دقیق‌تری را داشته باشد.


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم : انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.