چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41348 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امنیت دریا در ایران اسلامی، در منطقه بی همتاست
    27 مرداد 1395 - 18:19
    شناسه : 12501
    0

    استاندار گیلان تحولات اخیر نیروی دریایی در کشورمان را خیره کننده خواند و گفت: ایران اسلامی در داشتن امنیت در منطقه، بی همتاست. به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در جمع فرماندهان نیروی دریایی ارتش در فرماندهی ناوگان شمال در بندرانزلی افزود: تحولات نیروی دریایی با ارشادات رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر، […]

    پ
    پ

    82192620-70945647

    استاندار گیلان تحولات اخیر نیروی دریایی در کشورمان را خیره کننده خواند و گفت: ایران اسلامی در داشتن امنیت در منطقه، بی همتاست.

    به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در جمع فرماندهان نیروی دریایی ارتش در فرماندهی ناوگان شمال در بندرانزلی افزود: تحولات نیروی دریایی با ارشادات رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر، خیره کننده بوده است.
    وی نیروی دریایی ارتش را تبلور اقتدار ملت ایران در دریاها و آب های آزاد خواند و ادامه داد: حضور موفق این نیروی راهبردی در مأموریت های محوله ، نماینگر اقتدار ملت ایران است.
    نجفی با اشاره به تحولات و پیشرفت های خیره کننده، غرورآفرین و عزتمندانه نیروی دریایی که براساس روحیه ایمان و معنویت نیروهای مسلح و خود اتکایی بدست آمده ، اضافه کرد: اقتدار راهبردی نیروی دریایی و پیشرفت های این نیرو بواسطه پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب به عنوان فرماندهی شجاع، مقتدر، آگاه و اندیشمند است.
    وی با بیان اینکه در سایه پربرکت رهبر فرزانه انقلاب ایران اسلامی در داشتن امنیت در منطقه بی همتاست، گفت : تمام تلاش دولت در چنین فضایی، این است که برای تقویت معیشت مردم تلاش کند.
    استاندار گیلان به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: حضور عزتمندانه مذاکره کنندگان ما نیز به پشتوانه قدرت و هوشیاری بالای نیروهای مسلح بوده است.
    وی گفت : همه ما و ملت ایران، به داشتن چنین نیروهایی افتخار می کنیم.
    استاندار گیلان همچنین دریای خزر را دریای صلح و دوستی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای حاشیه خزر در دولت تدبیر و امید، ارتقاء یافته است.
    * نیروی دریایی آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را دارد
    فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت: توانمندی های نیروی دریایی با بالاترین سطح فناوری ها بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب با اتکا به توان داخلی توسعه یافته است.
    امیر دریادار حبیب الله سیاری افزود: نیروی دریایی با بالا بردن توان رزمی و دفاعی خود آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را دارد.
    همچنین مراسم دانش آموختگی مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت، امروز (چهارشنبه) با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

    انتهای پیام /

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.