پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ارتش و سپاه دو برادر قدرتمند برای پاسداری و حراست از کشور و انقلاب هستند
    28 فروردین 1397 - 13:23
    شناسه : 125014
    0

    فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دوستی و اخوت موجود بین نیروهای مسلح اظهار کرد: این دوستی بین نیروهای مسلح از جمله نقاط قوت ماست و با همین دوستی برای حفظ امنیت کشور تلاش می‌کنیم.

    پ
    پ

    فرمانده سپاه ناحیه لنگرود 9 - ارتش و سپاه دو برادر قدرتمند برای پاسداری و حراست از کشور و انقلاب هستند - سپاه قدس گیلان

    به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با دریادار دوم عرشه و ستاد احمدرضا باقری فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) دیدار کرد.

    سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در خصوص این دیدار به دیارمیرزا گفت: به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش برخود وظیفه دانستیم که به نمایندگی از همکاران خود در سپاه و بسیج به دیدار فرمانده منطقه چهارم دریایی برویم.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دوستی و اخوت موجود بین نیروهای مسلح اظهار کرد: این دوستی بین نیروهای مسلح از جمله نقاط قوت ماست و با همین دوستی برای حفظ امنیت کشور تلاش می‌کنیم.

    سردار عبدالله پور تصریح کرد: شعار «راه ما راه حسین است» دوستانمان در نیروی دریایی یک شعار کاملا پاسداری است و همگان سپاه را با نام امام حسین(ع) می‌شناسند.

    وی افزود: ارتش و سپاه دو برادر قدرتمند برای پاسداری و حراست از کشور و انقلاب هستند.

    فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: ناخدا باقری از افتخارات ارتش است و خوشحال هستیم که امروز در خدمت ایشان بودیم.

    سردار عبدالله پور متذکر شد: نیروهای مسلح یک فرمانده دارند و همه زیر نظر ولی فقیه زمان هستند. ارتش و خصوصا نیروی راهبردی دریایی ماموریت خاص خودش را دارد و سپاه نیز ماموریت آن پاسداری از انقلاب است. هیچ وقت بین سپاه و ارتش اختلافی پیش نیامده و هیچگاه نیز پیش نخواهد آمد.

    وی در پایان گفت: سپاه و ارتش در کنار یکدیگر تلاش کرده اند که سربازان خوبی برای حضرت آقا باشند و این موضوع را با دوستی و اتحاد برادرانه کنار یکدیگر دنبال می‌کنیم و به گوش همه دشمنان می‌رسانیم که هیچگاه نمی‌توانند ببین سپاه و ارتش اختلاف بیاندازند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.