سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرمانداری آستارا با مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان همکاری می کند
    28 فروردین 1397 - 21:00
    شناسه : 125077
    0

    فرماندار آستارا و مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان با هدف تحقق هدف های فرهنگی این مرکز در آستارا، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

    پ
    پ

    n82889213 72291346 768x576 - فرمانداری آستارا با مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان همکاری می کند - آستارا

    یونس رنجکش فرماندار آستارا در آئین امضای این تفاهم نامه همکاری در مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان گفت: با توجه به ظرفیت های تاریخی و فرهنگی و اهمیت حفظ اسناد تاریخی آستارا، این تفاهم نامه منعقد شد و همکاری مشترک در ضبط و ثبت تاریخ شفاهی، برپایی نمایشگاه دائمی اسناد، برگزاری همایش های ملی و استانی و تولید برنامه در حوزه میراث مکتوب آستارا انجام خواهد شد.
    وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه اسناد در آستارا و تجلیل از شخصیت های فرهنگی و علمی در دستور کار فرمانداری است، اضافه کرد: به زودی در این شهرستان موزه اسناد، راه اندازی خواهد شد و وجود این گونه مراکز نقش مهمی در توسعه جذابیت های گردشگری و اقتصادی خواهد داشت.
    ژاله حساس خواه مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان نیز در این آئین گفت: آستارا به عنوان نخستین شهرستان گیلان در فراخوان مرکز اسناد برای ثبت اسناد تاریخی پیشگام شده و چهره های فرهنگی آن در حفظ اسناد تاریخی و هویتی نقش مهمی خواهند داشت.
    شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.