×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

رضا اسلامی فرماندار سیاهکل - برای ستاندن حق، لکنت زبان نداریم | لزوم رونق بازار هفتگی و تراز درآمدی سیاهکل - اسلامی

به گزارش «بامردم»، رضا اسلامی در جلسه تنظیم بازار شهرستان سیاهکل که با محوریت ساماندهی بازار هفتگی شهرستان سیاهکل تشکیل شد، اظهار کرد: هریک از شهرستان‌های گیلان دارای جذابیت بازار محلی خاصی خود را دارد.

وی بابیان اینکه شهرستان سیاهکل از مناطق توریست پذیر گیلان است، گفت: توجه به بازار این شهرستان و توسعه آن و همچنین ارتقا کیفیت تولیدات عرضه در بازار، از مواردی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

اسلامی اذعان کرد: شهرستان سیاهکل در سال‌های نه‌چندان دور به خاطر سهم خواهی گستاخانه عده‌ای معلوم‌الحال غیرقابل‌تحمل از توسعهٔ زیرساخت‌های شهری و بین‌شهری جامانده است.

وی تأکید کرد: همه ما باید با انجام کارهای بزرگ خداپسندانه البته با برنامه عملیاتی جهت رفاه مردم گام برداریم تا بتوانیم شهرستان را به سمت توسعه پایدار پیش ببریم.

فرماندار سیاهکل تصریح کرد: برای ستاندن حق، لکنت زبان نداریم، انسان خیلی محافظه‌کار از دو حالت خارج نیست، یا دچار خلأهای اقتصادی و … بوده و یا به بزرگ‌نمایی خود مشغول است و یک مدیر مدبر باید با قاطعیت و مشورت پذیری آنچه به نفع مردم و جامعه است را باقدرت انجام دهد.

وی با بیان اینکه ما مسئولین در کار باید از دروغ بپرهیزیم، تاکید کرد: دروغ در کوتاه‌مدت ضایع کننده و در بلندمدت انسان را ویران خواهد کرد.

اسلامی با بیان اینکه تراز درآمدی شهرستان سیاهکل نسبت به شهرهای هم‌جوار پایین است، افزود: با رونق بازار هفتگی و محلی این شهرستان، تراز درآمدی و اقتصادی این شهرستان نیز رشد قابل‌ملاحظه‌ای خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیاهکل با تأکید بر اینکه در توسعه بازار محلی سیاهکل باید با نگاه تجاری‌سازی و برند سازی محصولات تولیدی شهرستان جای خود را در سطح استان باز کند تصریح کرد: بهداشت و عرضه محصولات سالم ازجمله مرکبات، گوشت و میوه و… و نیز تمام محصولات بازار باید در نظارت و توسعه بازار موردتوجه قرار گیرد.

فرماندار سیاهکل با اشاره به اینکه توریست‌ها در حین ورود در شهرستان‌ها به بازارهای محلی توجه ویژه‌ای دارند، اضافه کرد: علاوه بر اینکه شور و نشاط در بازارهای محلی حفظ شود، عرضه محصولات تازه و سالم نیز باید در جهت حمایت از تولید داخلی شهرستان جدی گرفته شود.

اسلامی با تأکید براینکه امنیت و آرامش بازار حفظ شود اظهار کرد: مقوله ساماندهی از سوی شهردار و شورای شهر را باید بااهمیت توصیف کرد.

فرماندار سیاهکل خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد که حمایت از بازار هفتگی ازجمله برنامه‌هایی است که موردتوجه فرمانداری این شهرستان نیز قرار دارد و ما همواره از کار کارشناسی و کاری که به نفع مردم شهرستان سیاهکل باشد حمایت خواهیم کرد

وی در پایان تأکید کرد: همه مسئولین ذی‌ربط باید بیش‌ازپیش به این مقوله مهم جهت ارتقاء درآمد و اقتصاد این شهرستان تلاش نمایند.

 photo 2018 04 18 02 14 04 - برای ستاندن حق، لکنت زبان نداریم | لزوم رونق بازار هفتگی و تراز درآمدی سیاهکل - اسلامی photo 2018 04 18 02 14 08 - برای ستاندن حق، لکنت زبان نداریم | لزوم رونق بازار هفتگی و تراز درآمدی سیاهکل - اسلامی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.