پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت نسبت به فعالیت بخش خصوصی و کارآفرینان توجه جدی دارد
    27 مرداد 1395 - 22:04
    شناسه : 12512
    0

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بامردم فرماندار املش در این دیدار اظهار داشت: دولت یازدهم برای احیای اقتصاد کشور، به بخش خصوصی و غیردولتی اعتماد دارد. محمودی ضمن تبریک پیشاپیش هفته دولت ، با اشاره به اینکه دولت نسبت به فعالیت بخش خصوصی و کارآفرینان توجه جدی دارد، افزود: دولت تدبیر و امید در تمام سفرهای استانی […]

    پ
    پ

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بامردم فرماندار املش در این دیدار اظهار داشت: دولت یازدهم برای احیای اقتصاد کشور، به بخش خصوصی و غیردولتی اعتماد دارد.

    photo_2016-08-17_03-30-40
    محمودی ضمن تبریک پیشاپیش هفته دولت ، با اشاره به اینکه دولت نسبت به فعالیت بخش خصوصی و کارآفرینان توجه جدی دارد، افزود: دولت تدبیر و امید در تمام سفرهای استانی با کارآفرینان و فعالان اقتصادی دیدار داشته که هر کدام از این جلسات موجب خیر و برکت‌ فراوانی برای آن استان بوده است.

    فرماندار املش گفت: دولت به گونه ای برنامه ریزی کرده که تسهیلات لازم برای ورود فعال بخش خصوصی و غیردولتی در عرصه کار و تلاش مهیا شود.

    وی تمام موفقیت‌های دولت در طول عمر سه ساله اش را بخاطر حضور و حمایت مردم می باشد و به مدد همین امر، فضای آرامش و امیدبه وجود آمده است.

    نماینده عالی دولت در شهرستان با اذعان به اینکه ما در مقاطعی فرصت هایی را ازدست داده ایم تأکید کرد:در نیشابور فرصت های خوبی برای دستیابی به مراحل توسعه ای فراهم است که همگان این نیاز توسعه ای را حس کرده اند لذا باید به این باوربرسیم که تنها با ایجاد نگاه مشترک و همگرایی همه جانبه در برنامه ریزی و اقدامات دستگاه ها، می توانیم به توسعه وپیشرفت دست یابیم.
    محمودی  تصریح کرد: دولت تردیدی ندارد رونق اقتصادی فقط در سایه تلاش و فعالیت بخش غیر دولتی می‌تواند به طور کامل حاصل شود و دولت به تنهایی نمی‌تواند بار مسوولیت اقتصاد را بر دوش بگیرد.
    وی ادامه داد: دولت کوچک‌تر و چابک‌تر به نفع کشور است، لذا دولت مصمم است قدم به قدم با واگذاری امور، در مسیر چابک‌سازی حرکت کند و اقداماتی را دراین راستا از جمله قانون کسب و کار که وجود داشت اما اجرا نمی‌شد امروز به مرحله اجرا درآورده و با ارائه لایحه خروج از رکود مجلس  و امروز در حال تثبیت و احیای آیین‌نامه‌های این لایحه هستیم.
    گفتنی است؛ درادامه این جلسه رئیس و اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف املش  نیز با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه اصناف هرکدام با بیان دیدگاه های خود به طرح های در زمینه رونق کسب و کار به ویژه صنوف تولیدی پرداختند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.