جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هیچ قدرتی توانایی مقابله با ایران را ندارد | نیروهای مسلح در بخش جنگ نرم مقتدرانه از کیان و اعتقادات ملی و مذهبی ما دفاع کنند
    29 فروردین 1397 - 11:41
    شناسه : 125124
    0

    نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه هیچ قدرتی اجازه حمله نظامی به ایران را ندارد گفت: لازم است نیروهای مسلح در بخش جنگ نرم نیز مقتدرانه حاضرشده و از کیان و اعتقادات ملی و مذهبی ما دفاع کنند.

    پ
    پ

    ارتش 747x498 - هیچ قدرتی توانایی مقابله با ایران را ندارد | نیروهای مسلح در بخش جنگ نرم مقتدرانه از کیان و اعتقادات ملی و مذهبی ما دفاع کنند -

    به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سالروز تشکیل روز ارتش اظهار کرد: روز ارتش روز دلاور مردانی در دریا، هوا و زمین است که در جنگ نابرابر با دشمن اقتدار جمهوری اسلامی را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

    وی با بیان اینکه روز ارتش روز اقتدار همه قوای مسلح است افزود: بر همه ما مایه فخر است که در کشور سپه‌سالارانی را داشتیم که توانستند در مقابل دشمن بمانند و این انقلاب را به ما بسپارند.

    نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به فعالیت ارتش در جمهوری اسلامی گفت: ارتش در عرصه درون‌سازمانی در راستای تقویت بنیه‌های اعتقادی و ولایتمداری و در عرصه برون‌سازمانی در بخش‌های زمینی، هوایی و دریایی با اتکا از نیروهای توانمند و خردمند در مقابل زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی کرده است.

    امام‌جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی در سایه رهبر کبیر و رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب توانسته مسیر انقلاب را هدایت کند خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در جهان به دنیا فخر می‌کند که هیچ قدرتی توانایی مقابله با ایران را ندارد.

    فلاحتی با بیان اینکه اکنون از سوی هیچ قدرتی اجازه حمله نظامی به ایران داده نمی‌شود تصریح کرد: با توجه به اقتدار نظامی ایران در استحکام و دفاع ملی لازم است نیروهای مسلح در بخش جنگ نرم نیز مقتدرانه حاضرشده و از کیان و اعتقادات ملی و مذهبی ما دفاع کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.