پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیمه با سازمان چای در پرداخت خسارت سرمازدگی به چایکاران همکاری کند
    01 اردیبهشت 1397 - 18:13
    شناسه : 125493
    0

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل می‌گوید: ارزیابی از میزان خسارت‌های وارد شده سرما به چایکاران در حال انجام است و امید دارد سازمان بیمه با سازمان چای همکاری لازم را جهت پرداخت خسارت انجام دهد.

    پ
    پ

    نماینده لاهیجان - بیمه با سازمان چای در پرداخت خسارت سرمازدگی به چایکاران همکاری کند - بیمه

    ذبیح نیکفر لیالستانی در گفتگویی با اشاره به اینکه سازمان چای در حال ارزیابی میزان خسارات وارد شده به چایکاران است و بررسی‌هایی نیز در این زمینه انجام داده است، گفت: خوشبختانه سازمان چای به نیابت از تمام کشاورزان تمامی‌باغات چای آنها را بیمه کرده‌ است. درباره خساراتی که به چایکاران وارد شده ارزیابی‌هایی توسط سازمان چای صورت می‌گیرد و انتظار ما این است که سازمان بیمه با سازمان چای همکاری لازم را به عمل آورد و خساراتی که اعلام می‌شود را پرداخت کند.

    او در ادامه گفت: در سال‌های گذشته خود کشاورزان محصول چای خودشان را بیمه می‌کردند اما متاسفانه زمانی که وقت اعلام خسارات می‌شد، خسارات از جانب بیمه پرداخت نمی‌شد و کشاورزان نسبت به بیمه‌ها دیگر اعتمادی نداشتند اما امسال سازمان چای همه کشاورزان را بیمه کرده است و بنابراین بیمه می‌تواند به سازمان کمک کند. و خسارت کشاورزان را بدهد.

    نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلساز مذاکرات تامین خسارات باغات کشاورزان با رییس سازمان چای کشور خبر داد و گفت: آقای روزبهان ارزیابی‌هایی داشتند و اگر این ارزیابی‌ها اعلام شود ما نمایندگان مجلس هم پیگیر خواهیم بود تا این خسارات جبران شود.

    نیکفر لیالستانی درباره ارزیابی‌ها از حجم خسارات وارد شده به کشاورزان چایکار گفت: قسمت مهم برداشت چای همان چین اول چای است و اکنون چین اول چایکاران خسارت دیده و دچار یخ زدگی شده است. علاوه بر آن اتفاق دیگری که رخ داده این است که به دلیل یخ زدگی برداشت چای در مناطق دیگر هم با تاخیر مواجه شده است و این به خودی خود درآمد سالانه کشاورزان چایکار را کاهش خواهد داد و تاثیر بسزایی در درآمد آنها خواهد داشت به حدی که هیچ راهی برای جبران آن نداشته باشند.

    سرمای ناگهانی هوا در چین اول چای در هفته جاری خساراتی به بوته‌های چای در شمال کشور وارد کرده است/ نوش آنلاین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.