×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

جفا در حق مردم رشت با اختصاص بودجه کمتر از ۲۷ درصد - جفا در حق مردم رشت با اختصاص بودجه کمتر از ۲۷ درصد | رشت با جزیره‌ای اداره شدن از توسعه دور می‌شود - با مردم

سید محمد احمدی عصر امروز در نشست مشترک نمایندگان رشت با مسئولان شهری در شهرداری اظهار کرد: قریب به یک‌میلیون نفر جمعیت در شهرستان حضور دارند درحالی‌که بودجه اختصاص‌یافته به شهرستان کمتر از ۲۷ درصد است و این نوعی جفا است.

وی با بیان اینکه نوع بودجه‌بندی برای شهرستان‌ها نشان می‌دهد خیلی حرفه‌ای در این زمینه عمل نشده افزود: در حال حاضر جدول هزینه‌ای و درآمد شهرستان رشت همچون سایر شهرستان‌های استان ریخته می‌شود در حالی این نوع بودجه با نگاه حرفه‌ای که در حال حاضر حاکم است باید تغییر و به سهم ۴۰ درصد برسد.

فرماندار رشت با اشاره به گره‌های ترافیکی در رشت تصریح کرد: رشت با قدمت خود همچنان بدون کمربندی هست و تنها چند پل روگذر و زیرگذر دارد که صرفاً برای فرار از ترافیک ایجادشده است.

وی با اشاره به اینکه رشت مرکز استان است و نیازمند افزایش اعتبارات و بودجه‌های عمرانی در آن هستیم خاطرنشان کرد: ذینفعان پروژه‌هایی که در رشت عملیاتی می‌شوند تنها مردم رشت نیستند بلکه کل استان از آن منتفع می‌شود درحالی‌که تنها از اعتبار تخصیصی رشت برای به ثمر رسیدن آن‌ها استفاده می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به معضل پسماند و مدیریت آن در رشت گفت: استاندار اداره راهبردی زباله در رشت را به فرمانداری رشت سپرده و انتظار داریم معضل زباله که عمری بیش از ۳۰ سال را به خود اختصاص داده به سرانجام قابل قبولی برسد.

احمدی با اشاره به اینکه ۲۲۰ هزار کیلومتر شبکه آب شهرستانی داریم که بخش اعظم آن در شهر واقع‌شده افزود: بخشی از شبکه آب در شهرستان رشت فرسوده شده که اگر برنامه‌ریزی درستی در خصوص آن نداشته باشیم به بحران در مدیریت آب خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه در برخی از خیابان‌های شهر رشت هیچ ضرورتی برای احداث سرعت کاه وجود ندارد گفت: باید شهر رشت واحد اداره بشود چون جزیره‌ای اداره شدن شهر آن را از توسعه دور می‌کند.

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.