×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

دختر زن دختر جوان - دختر جوان شمالی آبروی خودش را در اینترنت برد! -

سرهنگ حسن محمدنژاد افزود: در پی شکایت فردی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس Police فتا، چنین عنوان ‌داشت که در یکی از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب، شخص ناشناسی اقدام به ارسال مطالبی کذب و همچنین انتشار تصاویری از دخترم کرده است. به همین منظور تقاضای رسیدگی موضوع را دارم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در ادامه حسب دستور مقام محترم قضایی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت، که با بررسی‌های فنی و تخصصی به عمل آمده، هویت متهم معلوم شد.

سرهنگ محمدنژاد گفت: کارشناسان پلیس فتا در ادامه با هماهنگی مقام قضایی، متهم را به این پلیس احضار کردند. متهم در اظهارات خود عنوان کرده که بنده با دختر شاکی به مدت ۶ ماه از طریق یکی از پیام رسان‌های موبایلی در ارتباط بودم و وی در طی این مدت تصاویر خصوصی خودش را برای بنده ارسال کرد و من نیز تمام تصاویر شخصی او را در سیستم و گوشی خودم ذخیره کردم و پس از مدتی رابطه دوستی، با شاکی دچار اختلاف شدم و سپس به فکر تهدید و اخاذی از او افتادم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در ادامه بازجویی از متهم در خصوص انتشار تصاویر شخصی شاکی در فضای مجازی و همچنین انتشار مطالبی کذب علیه او از طریق شماره مجازی در شبکه‌های اجتماعی پرسش شد که او به‌ طور کلی منکر این موضوع شد، اما با بررسی‌های فنی کارشناسان این پلیس و مواجهه با ادله متقن، متهم سرانجام لب به سخن گشود و به انجام عمل مجرمانه خود از طریق شماره‌های مجازی اقرار کرد.

متهم در ادامه اظهار داشت که بیشتر مطالب کذب و غیراخلاقی که علیه شاکی منتشر کرده از طریق خط تلفنی بوده که به نام خود شاکی است و دختر خودش آن ‌را در اختیار او قرار داده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.