×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

عدم تفحص در زندگی خصوصی افراد در گزینش‌ها - عدم تفحص در زندگی خصوصی افراد در گزینش‌ها | لزوم به کارگیری نیروهای توانمند در دستگاه های اجرایی - استاندار گیلان

مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز (۶ اردیبهشت) در جلسه شورای هم اندیشی هسته های گزینشی و رابطین گزینش دستگاه های اجرایی استان در سالن الغدیر استانداری گیلان با بیان اینکه هسته های گزینش رسالتی خطیر در ارائه خدمات عمومی به مردم دارند اظهار کرد: جذب نیروهای با صلاحیت از بعد ایمان و تخصص برای ارائه خدمات عمومی از حساسیت های کار هسته های گزینش است.

وی با بیان اینکه هسته های گزینش نقش مهمی در زندگی افراد دارند گفت: تصمیم و عملکرد هسته گزینش در استخدام و ورود افراد به سازمان های مختلف تاثیر بسزایی در سرنوشت وی و خانواده او داشته و مسیر زندگی افراد را تغییر خواهد داد.

سالاری تعهد اخلاقی و تخصص را مبنای گزینش افراد دانست و تصریح کرد: تقوا باید رأس گزینش باشد و تلاش شود تا تحقیق لازم در مورد افراد صورت گرفته تا حق کسی ضایع نشود زیرا اندازه گیری معیارهای اعتقادی و باورهای افراد در همه موارد قابل انجام نیست.

وی با تاکید بر عدم تفحص در زندگی خصوصی افراد در گزینش ها اظهار کرد: نحوه انجام رسالت گزینشگران باید برای مخاطب اقناع کننده بوده و رفتارها مبتنی بر اقناع وجدانی باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه فعالیت هسته‌های گزینش باید با رضایت مردم همراه باشد افزود: گزینشگران نباید حق کسی را ضایع کنند و از سوی دیگر به منافع عمومی جامعه نیز توجه داشته باشند زیرا انتخاب فردی که از شایستگی و سلامت لازم برخوردار نباشد به ماموریت عمومی سازمان لطمه وارد می کند.

وی تحقق اهداف انقلاب اسلامی را در سایه گزینش نیروهای شایسته دانست و خاطرنشان کرد: بهره گیری از افراد شایسته و توانمند، زمینه توسعه و پیشرفت کشور را بیش از پیش فراهم می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.