چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مهمترین مشخصه دولت تدبیر و امید، کارآمدی است
    29 مرداد 1395 - 11:32
    شناسه : 12601
    0

    فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: کارآمدی، مهمترین مشخصه دولت تدبیر و امید است که توانسته بر بسیاری از مشکلات و تنگناها ، فائق آید. به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان لاهیجان که با محوریت راه اندازی دفتر خبری ایرنا در شرق استان گیلان و به میزبانی لاهیجان در محل […]

    پ
    پ

    احمدی

    فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: کارآمدی، مهمترین مشخصه دولت تدبیر و امید است که توانسته بر بسیاری از مشکلات و تنگناها ، فائق آید.

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان لاهیجان که با محوریت راه اندازی دفتر خبری ایرنا در شرق استان گیلان و به میزبانی لاهیجان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان کارآمدی دولت تدبیر و امید اظهار کرد: این شاخصه، اصل مهمی برای دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.
    وی عنصر کارآمدی نظام را در سه حوزه مدیریت، اقتصاد و سیاست عنوان و اضافه کرد: این سه عنصر، بارقه های امید را در دل مردم ایران زنده کرده است.
    فرماندار لاهیجان در بخش دیگری از سخنان خود به هفته دولت اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال، ۱۵۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۴۷ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد و برای ۷۲۲ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.
    وی راه اندازی دفتر خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی در این شهرستان را فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات و عملکرد دولت تدبیر و امید دانست.
    احمدی افزود: این فرصت، زمینه ای را در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم خدمات و عملکرد دولت تدبیر و امید را طی این سه سال، برای مردم تبیین و به آحاد جامعه انتقال دهیم.
    فرماندار لاهیجان در خاتمه سخنانش، ابراز امیدواری کرد که با افتتاح دفتر خبری ایرنا در این شهرستان، ظرفیت ها و توانمندی های لاهیجان در حوزه های مختلف منعکس و اطلاع رسانی شود.
    جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان عصر امروز (پنجشنبه) با حضور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد.
    پس از این جلسه، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در این شهرستان افتتاح شد.

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.