چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تخریب دولت، خلاف مشی رهبری است
    29 مرداد 1395 - 17:02
    شناسه : 12612
    0

    امام جمعه شهرستان املش گفت: متاسفانه این روزها عده ای در حال تخریب دولت هستند، این گروه بدانند این عملکرد آنها ، خلاف مشی رهبر معظم انقلاب و محکوم است. به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته املش بیان داشت: اگرعده ای انتقادات سازنده به دولت […]

    پ
    پ

    روحانی-4-306x184

    امام جمعه شهرستان املش گفت: متاسفانه این روزها عده ای در حال تخریب دولت هستند، این گروه بدانند این عملکرد آنها ، خلاف مشی رهبر معظم انقلاب و محکوم است.

    به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته املش بیان داشت: اگرعده ای انتقادات سازنده به دولت دارند، خوب است و باید بیان شود اما برای رسیدن به هدف های سیاسی خود، نباید با تخریب کردن، رفتاری خلاف اخلاق اسلامی انجام دهند.
    وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت افزود: هفته دولت فرصت مناسب و طلایی برای دولتمردان بمنظور ارائه گزارش به مردم است لذا درهمین راستا در هفته دولت در شهرستان املش، 67پروژه عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
    امام جمعه املش همچنین با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مساجد گفت: جامعه امروزی به نقش مساجد توجه بسیاری دارد چون انقلاب ما از مساجد شروع شد.
    وی با انتقاد و ابراز تاسف از عده ای که به نام اسلام درحال تخریب یا به آتش کشیدن مساجد هستند، افزود: گروه های تکفیری و سلفی متاسفانه در جهان امروزی درحال تخریب یا به آتش کشیدن مساجد هستند که این مطلب حاکی ازآن است که جهان استکبار فهمیده که منشا حرکت های اسلامی از مساجد است.
    وی اضافه کرد: ما اینگونه حرکت های خصمانه دشمن علیه اسلام را محکوم می کنیم./ایرنا

    انتهای پیام /

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.