×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

آستانه‌اشرفیه در نشست با جمعی از شهروندان 1 - آستانه‌اشرفیه از حیث ظرفیت‌های سیاسی بهترین شهرستان است | خیلی‌ها سرمایه‌گذار نیستند و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستند - آستانه اشرفیه

به گزارش «بامردم»، مهندس رحیم حیدری فرماندار آستانه‌اشرفیه در نشست صمیمی که با جمعی از شهروندان دلسوز شهرستان داشت، گفت: همه‌کسانی که در منصب و جایگاهی مسئولیتی دارند منتخب مردم هستند اگر عزتی در جمهوری اسلامی داریم به خاطر این است که برای رضای خدا و برای مردم کار می‌کنیم و الحمدالله در شهرستان دچار حداقل‌ترین تزاحمات هستیم.

وی اظهار داشت: با وجود همه کمبودها از حیث اعتباری و مسائل دیگر که با آن مواجه هستیم، اما خوشحالیم مردم راضی هستند. هدف از برگزاری چنین جلساتی این است که از سوی یک شهروند یا یک فرد کارشناس که فکر می‌کنند نکاتی را می‌بیند که دیگران نمی‌بینند و از اهمیت برخوردار است گفته شود و موردبررسی قرار گیرد.

حیدری افزود: از دیگر فواید این جلسات این است که حرف همدیگر را بشنویم و از نشستن با همدیگر ترس نداشته باشید، حتی حضرت محمد (ص) که به وحی الهی متصل بودند اما با تمام این موارد از مشورت کردن پرهیز نمی‌کردند و مشورت را در دستور کار خود قرار می‌دادند.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه جای بسی خوشحالی است شهروندان بدون چشم‌داشت به فکر پیشرفت شهرستان خود هستند، تأکید کرد: ضرورت دارد خودمان روحیه پذیرش دیگران را داشته باشیم و روحیه نقدپذیری خود را بالا ببریم، باید شنیدن حرف همدیگر را امتیازی برای خود بدانیم.

حیدری گفت: طبیعتاً برای بهبود وضعیت خوب است که وضعیت فعلی خود را بشناسیم 63 درصد بخش صنعت شهرستان بدهکار به سیستم بانکی است و اگر تسهیلاتی به این‌ها بدهیم باید اول بدهکاری خودشان را به بانک‌ها تسویه نمایند و از طرفی نیز 27 درصدد آن‌ها نیز به خاطر میزان سود زیاد راضی به گرفتن تسهیلات نیستند.

وی ادامه داد: در بخش کشاورزی شهرستان ضرورت مکانیزاسیون به‌وضوح احساس می‌شد، دیروز با حضور دکتر سالاری استاندار محترم گیلان، کاشت مکانیزه بادام‌زمینی در شهرستان شروع شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه‌اشرفیه اضافه کرد: در کشاورزی نیز با توجه به مکانیزه شدن میزان اشتغال پایین می‌آید اما درآمد بالا می‌رود، بااین‌وجود نکته‌ای که می‌تواند به ما کمک کند که میزان اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری رشد داشته باشد توجه به بخش گردشگری می‌باشد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه اگر به توسعه و پیشرفت می‌اندیشیم باید دو فرهنگ را در خود تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ تشکر و فرهنگ جذب و حمایت از سرمایه‌گذار را در خود تقویت کنیم، نمی‌توانیم از این جلسه انتظار معجزه داشته باشیم اما این نشست می‌تواند شروعی برای کارهای بزرگ باشد.

وی افزود: البته درزمینهٔ سرمایه‌گذاری خیلی‌ها سرمایه‌گذار نیستند و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستند باید به سرمایه‌گذارانی توجه کرد که پشتوانه مالی و رزومه کاری مثبت داشته باشند.

حیدری اظهار داشت: توجه به معیشت مردم برای ما از اهمیت بالا و اولویت اول برخوردار است، شهرستان ما از حیث ظرفیت‌های سیاسی بهترین شهرستان است که به‌عنوان‌مثال در انتخابات تمامی سخنرانی‌ها انجام شد و مشکلی نیز پیش نیامد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه ادامه داد: باید در مقابل فرهنگ مطالبه گری، فرهنگ ایثارگری و انجام‌وظیفه را نیز تقویت نماییم هرکدام به‌اندازه خود قدمی جلو بیاییم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین توجه به مردم و گروه‌های مردم‌نهاد بسیار ارزشمند است، مانند تجربه‌ای که در بحران برف داشتیم به کمک همین گروه‌های مردم‌نهاد مدیران شهرستان توانستند از بحران برف استفاده بهینه نمایند و بحران را تبدیل به فرصت کنند.

شایان‌ذکر است عصر روز گذشته مهندس رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین ساجدی  امام‌جمعه شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه با عده‌ای از شهروندان آستانه‌ای در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان در رابطه با بررسی مشکلات این شهر دیدار کرد.

آستانه‌اشرفیه در نشست با جمعی از شهروندان 2 - آستانه‌اشرفیه از حیث ظرفیت‌های سیاسی بهترین شهرستان است | خیلی‌ها سرمایه‌گذار نیستند و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستند - آستانه اشرفیه آستانه‌اشرفیه در نشست با جمعی از شهروندان 7 - آستانه‌اشرفیه از حیث ظرفیت‌های سیاسی بهترین شهرستان است | خیلی‌ها سرمایه‌گذار نیستند و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستند - آستانه اشرفیه آستانه‌اشرفیه در نشست با جمعی از شهروندان 6 - آستانه‌اشرفیه از حیث ظرفیت‌های سیاسی بهترین شهرستان است | خیلی‌ها سرمایه‌گذار نیستند و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستند - آستانه اشرفیه آستانه‌اشرفیه در نشست با جمعی از شهروندان 5 - آستانه‌اشرفیه از حیث ظرفیت‌های سیاسی بهترین شهرستان است | خیلی‌ها سرمایه‌گذار نیستند و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستند - آستانه اشرفیه آستانه‌اشرفیه در نشست با جمعی از شهروندان 4 - آستانه‌اشرفیه از حیث ظرفیت‌های سیاسی بهترین شهرستان است | خیلی‌ها سرمایه‌گذار نیستند و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستند - آستانه اشرفیه آستانه‌اشرفیه در نشست با جمعی از شهروندان 3 - آستانه‌اشرفیه از حیث ظرفیت‌های سیاسی بهترین شهرستان است | خیلی‌ها سرمایه‌گذار نیستند و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستند - آستانه اشرفیه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.