جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راز لاغری زنان ژاپنی را بدانید
    08 اردیبهشت 1397 - 3:32
    شناسه : 126177
    0

    اکثر خانم های ژاپنی لاغر هستند و خیلی به ندرت خانمی را می بینید که اضافه وزن داشته باشد.درست است که در یک سری موارد به ژن ها بستگی پیدا می کند اما زنان ژاپنی روند خاصی را در تغذیه رعایت می کنند که همین امر باعث لاغر ماندن و طول عمر زیاد ان ها می شود.

    پ
    پ

    ژاپنی - راز لاغری زنان ژاپنی را بدانید - بامردم

    به گزارش برنا، خانم های ژاپنی زیاد شیرینی جات نمی خورند ویا به مقدار کم غذای شیرین مصرف می کنند . واقعیت این است که آنها خوردن شیرینی جات مثل شکلات ، آبنبات وبستنی را خیلی دوست دارند ولی در عین حال مراقب سلامتی خود نیز هستند.

    رکورد طول عمر زنان ژاپنی در دنیا طی 25 سال گذ شته ،84 سال بوده است ،واقعیت مهمی که در مورد خانم های ژاپنی وجود دارد این است که آنهالاغرند . یک نویسنده ژاپنی در کتابی درمورد زنان ژاپنی توضیح داده که خانمهای ژاپنی بهترین مواد غذ ایی را مصرف می کنند . وی همچنین نوشته است که غذای روزانه آنها عبارتند از ماهی ،سبزیجات ،سویا ،میوه وچای سبز . اما غذای سنتی در ژاپن ،ماهی کباب شده ، یک کاسه برنج ، سبزیجات پخته ، سوپ ، چای سبز ومیوه های خرد شده است . ژاپنی ها حدود 10 درصد کل ماهی های دنیا رامصرف می کنند در حالی که جمعیت آنها تنها 2 درصد کل جمعیت دنیا است.

    ژاپنی ها هرگز یک بشقاب پر غذا نمی خورند وهر غذایی را جدا سرو می کنند .آشپزخانه ژاپنی ها ساده است وپخت غذا در آن به آرامی صورت می گیرد . بیشتر غذاهای آنها آب پز وبخار پز است ویا اینکه غذا را خیلی سریع در تابه هایی بزرگ به نام وُک سرخ می کنند . ژاپنی ها در هر وعده غذایی به جای نان ،برنج می خورند واین تفاوت در شیوه غذا خودرن شرق وغرب است.

    در ژاپن صبحانه مهمترین ومفصل ترین وعده غذایی است چرا که صبحانه از غذاها و نوشیدنی هایی مانند چای سبز ، برنج بخار پز ، سوپ ، پنیر سویا ، پیازچه ، جلبک دریایی ، املت ویا یک تکه ماهی تشکیل شده است.

    ژاپنی ها بندرت دسرهای شیرین می خورند از این رو اگر در لیست غذایی دسر شیرین موجود باشد ، معمولا” در بشقاب بسیار کوچک سرو می شود . این به آن معنی نیست که خانمهای ژاپنی خوردن شکلات ، کلوچه وبستنی وکیک را دوست نداشته باشند ولی می دانندکه این نوع مواد غذایی تا چه حد برای سلامتی آنها مضر است.

    ورزش روزانه جز ء برنامه اصلی دختران ژاپنی است . ورزشهای متعدد مانند ،دوچرخه سواری ، پیاده روی وکوهنوردی.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.