جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عدم اقبال مخاطبان به پیام‌رسان‌های داخلی | مجبور به استفاده از ظرفیت تلگرام هستیم
    08 اردیبهشت 1397 - 18:37
    شناسه : 126233
    0

    کانال تلگرام علم‌الهدی که با این پیام‌رسان خداحافظی کرده بود دوباره به تلگرام بازگشت.

    پ
    پ

    - عدم اقبال مخاطبان به پیام‌رسان‌های داخلی | مجبور به استفاده از ظرفیت تلگرام هستیم - بازگشت علم الهدی

    دفتر امام جمعه پیشتر اعلام کرده بود که اخبار وی صرفا در پیام‌رسان‌های داخلی منتشر خواهد شد. دیروز اما کانال تلگرام وی با انتشار پیامی مجددا کار خود را آغاز کرد.

    در این پیام آمده است:

    بخاطر عدم اقبال مخاطبان به پیام رسان های داخلی تا کنون، فعلا همزمان در تلگرام نیز فعالیت خود را ادامه می دهیم و اطلاعیه قبلی نیز به همین منظور بود.

    کانال تلگرام آیت الله عم الهدی در ادامه این پیام تاکید کرده است: تلاش جبهه رسانه ای غیر ارزشی به راندن رسانه های ارزشی به بهانه حمایت از پیام رسان های داخلی از تلگرام، نباید منجر به ترک این بستر شود. لذا ضمن حمایت و فعالیت حداکثری خود در پیام رسان های داخلی به ناچار برای رساندن پیام به مخاطبان مجبور به استفاده از ظرفیت تلگرام هستیم.

    بازگشت علم الهدی به تلگرام در حالی است که دو هفته پیش نیز نظرسنجی این کانال درباره پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی خبرساز شده بود. در این نظر سنجی سوال شده بود که به نظر مخاطبان بعد از فیلتر شدن تلگرام، کدام پیم رسان مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. ۹۱ درصد کاربران کانال تلگرامی آیت‌الله علم‌الهدی در این نظرسنجی اعلام کردند به پیام‌رسان‌های داخلی مهاجرت نمی‌کنند بلکه از طریق فیلترشکن به ادامه حضور در تلگرام ادامه می‌دهند.

    بازگشت علم الهدی به تلگرام - عدم اقبال مخاطبان به پیام‌رسان‌های داخلی | مجبور به استفاده از ظرفیت تلگرام هستیم - بازگشت علم الهدی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.