پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سریال تکراری استفاده از مدیران مخالف دولت در لاهیجان | این بار نوبت به اداره ی آب و فاضلاب روستایی رسید
    10 اردیبهشت 1397 - 2:02
    شناسه : 126318
    1

    پایگاه خبری گیل و دیلم نوشت: شنیده ها حکایت از این دارد ، پس از لابی گسترده ی جریان مخالف دولت در شهرستان لاهیجان و در ادامه ی سری انتصابات مدیران مخالف دولت منتخب مردم در این حوزه ، این بار نوبت به انتصاب مدیریتی اداره آب و فاضلاب روستایی این شهرستان رسیده است. به […]

    پ
    پ

    لاهیجان - سریال تکراری استفاده از مدیران مخالف دولت در لاهیجان | این بار نوبت به اداره ی آب و فاضلاب روستایی رسید - آب

    پایگاه خبری گیل و دیلم نوشت: شنیده ها حکایت از این دارد ، پس از لابی گسترده ی جریان مخالف دولت در شهرستان لاهیجان و در ادامه ی سری انتصابات مدیران مخالف دولت منتخب مردم در این حوزه ، این بار نوبت به انتصاب مدیریتی اداره آب و فاضلاب روستایی این شهرستان رسیده است.
    به گزارش یک منبع موثق ، جایگزین معرفی شده به نام خانم مهدی پور ، با حدود دو سال سابقه ی کاری و بدون تصدی هرگونه سمت اجرایی از بدو شروع فعالیت کاری تاکنون در اداره ی کل استان گیلان ، صرفا به جهت خانم بودن تعرفه ی سمت مدیریت اداره ی مذکور در شهرستان لاهیجان شده است.
    حال سوال اینجاست با توجه به وضعیت بحرانی آب شرب در این منطقه ، علت چنین اقدامات صرفا نمایشی چیست؟ و چرا سهم لاهیجان علی رغم شایستگی بسیاری از مدیران جوان در همین اداره و نیز دیگر ادارات دولتی، نه تنها نیروی غیر بومی شده که جایگاه مناسبی برای تصاحب مخالفین دولت ، بوجود آمده است‌.
    مشکل از کجاست!؟!؟

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.